backpacken australie/nieuw zeeland

• Onderwerp starter Onderwerp starter pim
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pim

New Member
Hallo,

Ik was van plan om rond november/december te gaan backpacken in Australië of Nieuw-Zeeland, maar ik zoek een reisgenoot. in ieder geval voor de eerste paar weken. ik was van plan ongeveer 6 maanden te gaan maar mag ook wel langer. Ik wou daar van plek naar plek trekken en dan onderweg overal en nergens werken, om vervolgens weer verder te kunnen. Ook wil ik graag dingen doen als surfen parachute springen en vooral duiken dat lijkt me erg gaaf. heb verder nog geen vaste plannen.

ik ben een jongen van 18 en ik woon in Wierden dat is een dorp dicht bij Almelo

PS : tegen de tijd dat ik ga heb ik mijn rijbewijs. had zo het idee om daar een auto te kopen dan kunnen we daarmee makkelijk rond trekken

austria

Hallo,

Ik was van plan om rond november/december te gaan backpacken in Australië of Nieuw-Zeeland, maar ik zoek een reisgenoot. in ieder geval voor de eerste paar weken. ik was van plan ongeveer 6 maanden te gaan maar mag ook wel langer. Ik wou daar van plek naar plek trekken en dan onderweg overal en nergens werken, om vervolgens weer verder te kunnen. Ook wil ik graag dingen doen als surfen parachute springen en vooral duiken dat lijkt me erg gaaf. heb verder nog geen vaste plannen.

ik ben een jongen van 18 en ik woon in Wierden dat is een dorp dicht bij Almelo

PS : tegen de tijd dat ik ga heb ik mijn rijbewijs. had zo het idee om daar een auto te kopen dan kunnen we daarmee makkelijk rond trekken

yepse
ik zou meskien wel geinterseerd zijn om mee te gaan naar austria. mijn plan was om rond half november ofzo te vertrekken voor een tijdje. beetje tzelfde gedacht als u. ben jongen van 21. weet ook nie goed wat te verwachten maar wil het zeker meegemaakt hebben. heb rijbewijs voor moest je er niet door zijn :wink: mocht je het zijn zitten st me een mail naar [email protected] ps woon in maldegem (belgie)
grtzzz

Hallo,

Ik vertrek normaal gezien ook half weg november naar Australie om er rond te trekken ( via WEP). Ik had een reisgenoot maar die heeft afgehaakt.
Als jullie willen mogen jullie altijd eens contact opnemen met mij om eens te praten.

Je kan me mailen of toevoegen op msn

[email protected]

Australie

Hallo,

Ook ik ga voor 6 maanden naar Australie en heb nog geen concrete plannen.
Hebben jullie ondertussen al wat concreets gepland? Ik hoor het graag van jullie.

grtjs Els

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan