Backpacken in (Zuid-Oost) Azie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Katrien1979

New Member
Hoi,

Ik ben op zoek naar reisgenoten die in het voorjaar 2015 (April / Mei) mee willen naar Zuid Oost Azie. Thailand, Cambodja en Bali heb ik al gedaan. Sri Lanka of de Fillipijnen staan nog op mijn verlanglijstje. Andere bestemmingen kunnen ook, evenals andere continenten (vb Afrika).

Ben redelijk avontuurlijk en sportief en heb beetje ervaring met backpacken. Hou van een feestje nu en dan gevolgd door een dagje rust. Tijdens het reizen stel ik me flexibel op. Zo plan ik bv bijna niets op voorhand. Op die manier kan je langer blijven op plaatsen waar het leuk is.

Ben jij ook op zoek naar een reisgenoot, laat me dan iets weten.

Groetjes
Katrien.

Hey Katrien, ik droom er ook van om dit voorjaar naar Sri- Lanka te gaan backpacken, ik heb zelf ook al enkele landen bezocht in Azië en ik heb er gewoonweg mijn hart verloren.
Ik wil gewoon blijven teruggaan en Sri Lanka staat nu bovenaan mn lijstje.
Als je nog steeds op zoek bent naar een reisgenoot, laat maar iets weten dan!

Hey Lotte,

Leuk van je te horen.

Ik ben idd nog op zoek naar een reisgenoot. Ik heb het avontuur wel wat in mij, maar zo helemaal alleen op reis gaan vind ik net iets te spannend. :-)

Lijkt het je misschien een goed idee om eens af te spreken, al was het maar om te kijken of we goede reisgenootjes zouden zijn? Ik zelf ben afkomstig uit Leuven.

Laat me even weten of je dit ziet zitten en dan kunnen we elkaar misschien zo snel mogelijk ontmoeten.

Groetjes,

Katrien.

Hey Katrien en Lotte,

ikzelf heb ook al heel wat gereisd, Z-O Azië en Zuid Amerika,
misschien zoek je een klein groepje of een bodyguard mee,
heb ook al gereageerd op berichtje van 'rikke', 'prachtig avontuurlijk reisje'
Wij zijn ook van het Leuvense,
ben M, 45j, sportief en avontuurlijk aangelegd, spreek aardig wat spaans

Wie weet wil je als groepje kennismaken,
reissmurf, Leuven

je inbow-berichten zullen nog niet verwijderd zijn hoor, ze staan bovenaan rechts in je 'postvak in' op dit forum

Hey Lotte, er moet toch iets mis zijn hoor; Ik heb al mijn berichten gelezen nu.

Laat me even weten waarover het gaat en dan reageer ik zo snel mogelijk.

Bedankt Lotte.

Ik heb haar ondertussen al een berichtje gestuurd.

Heb jij ondertussen al een reisgenoot gevonden? Wanneer vertrek je?

Hoi iedereen,
Moesten jullie nog iemand zoeken dan ga ik graag mee. Ik denk al een eindje om een mooie reis te maken. Als het maar ver en warm is . Hebben jullie al iets concreet? Laat maar iets weten

Groetjes koen
32j west-vlaanderen ( koekelare )

hoi Koen,
ga op 3 maart, 2 tal weekjes sri lanka verkennen, bij interesse, laat maar iets horen
mvg stef :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan