Backpacken juli/ begin augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shannon

New Member
Hey hey!
Ik ben Shannon en ben een 20 jarige student.
Ik zou deze zomer graag een mooie reis willen maken van ongeveer 4 weken.
Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar Nicaragua, maar als je met een ander tof voorstel komt vind ik dat vast ook leuk! Ik ben al naar Thailand en Indonesie geweest en ben nu dus vooral benieuwd naar Zuid/ midden Amerika.

Ik hou erg van avontuur en mooie natuur/ cultuur maar houd er zeker ook van om af en toe lekker te chillen aan het strand.
Afgezien van het feit dat ik student ben en niet zo'n ruim budget heb, vind ik de goedkope manier van reizen (hostels, straateten etc) ook een stuk leuker.

Ik ben dus opzoek naar iemand die het leuk lijkt om voor ongeveer 4 weken mee te gaan backpacken door (het liefst) Nicaragua.

Heb jij toevallig ook zin in een toffe reis als dit?

Liefs Shannon

Hoi Shannon,

Mijn naam is Lucia en ik ben ook een 20-jarige student. Ook de manier van reizen die je genoemd hebt vind ik het leukst! Ik wil graag naar Midden-Amerika deze zomer. Ik dacht zelf aan 8/9 weken reizen, en dan door Guatemala, Belize en het zuiden van Mexico. Nicaragua lijkt me ook heel leuk, maar aangezien de omringende landen me minder aanspreken, zou dat niet mijn eerste keuze zijn. Mijn vraag is of jij misschien die 4 weken met mij zou willen backpacken door een deel van de landen die ik genoemd heb, of misschien nog andere ideeën hebt?

Liefs, Lucia

Hey Shannon en Lucia,

Ik ben een 20-jarige student aan de VUB.
Ik hou van avontuurlijke reizen. Aangezien ik student ben en ook niet over een groot budget beschik, zie ik het perfect zitten om te backpakken en te logeren in hostels.
Ik heb wel tweede zit op het einde van augustus en begin september.
Zuid- of Midden- Amerika boeit me wel.

Mochten jullie interesse hebben, laat het me weten!

Sofian

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan