Jolijn
New Member
Ik ben Jolijn, 20 jaar en kom uit Antwerpen. Ik droom er al jaren van om ver te gaan reizen en de wereld van een andere kant te zien. Ik zou graag rond de periode april-mei willen vertrekken samen met iemand of een leuke groep om die eerste weken mijn weg te zoeken in het backpacken in een land dat je niet kent. Met de bedoeling om daarna alleen verder te gaan en nog meer mensen te leren kennen. Dus iemand die van plan is om een bepaald land voor een paar weken of een maand te bezoeken of ook eerst samen alles wil uitzoeken, vooraleer er helemaal alleen voor te staan. Hit me up!
Ik ben vooral geïnteresseerd in landen met veel natuur zoals; Canada, Nieuw zeeland, Australië, Hawaii, Azië, ...
Ik ben nu een tijdelijke job van 6 maand aan het doen, dus mijn budget is niet oneindig ik ben dus niet opzoek naar een luxe vakantie, meer naar een ontdekking waar je van hostel, huizen, iets met tenten of jeugdherbergen rond gaat. Goeie ideeën zijn altijd welkom.
Hopelijk tot snel! En stuur me zeker als er enige interesse zou zijn
)
Ik ben vooral geïnteresseerd in landen met veel natuur zoals; Canada, Nieuw zeeland, Australië, Hawaii, Azië, ...
Ik ben nu een tijdelijke job van 6 maand aan het doen, dus mijn budget is niet oneindig ik ben dus niet opzoek naar een luxe vakantie, meer naar een ontdekking waar je van hostel, huizen, iets met tenten of jeugdherbergen rond gaat. Goeie ideeën zijn altijd welkom.
Hopelijk tot snel! En stuur me zeker als er enige interesse zou zijn