Fijn dat je reageert.
Als ik iemand vind om mee te gaan, dan doe ik het. Je leeft maar 1 keer!
Ja, mijn zoon vertelde inderdaad dat het vrij duur is, alhoewel hij zelfs niet echt in hotels heeft geslapen. Anderzijds trekt het mij wel geweldig aan uiteraard. Hij vertelde dat de teamspirit een geweldige ervaring is omdat je mensen van over heel de wereld ontmoet die allemaal met eenzelfde doel komen..Voor hen was het echt een onvergetelijke ervaring. Zij hebben de nordic route gedaan. Wil je er eens graag over brainstormen, dan kunnen we eens samen zitten met twee ervaringsdeskundigen erbij... ?
Zelf doe ik regelmatig roadtrips, mijn ervaring is dat je reizen zo duur of zo goedkoop maakt als je zelf wil. Met wat flexibiliteit valt dat stukje nog wel best mee, dus dagelijks op restaurant, voor mij hoeft dat niet echt...
En er zijn zelfs ook korte trips dacht ik, je kan er zo eentje eerst uitkiezen om te proberen, maar wat dat van inschrijving of zo kost, geen idee.
Ik zou zeggen: denk er nog eens over, eventueel om de koppen bij mekaar te steken, wat brainstormen over leuke vakanties is op zich al fijn.
Je weet nooit wat er kan uitkomen van alternatieven.
Fijne groet,
Bie