bangkok 19 november-reismaatje

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramses

New Member
hallo ik vertrek op 19 nov van amsterdam naar shiphol, de bedoeling is een paar dagen(,,,?) in bangkok te blijven en dan verder te trekken naar laos en/of vietnam;
wie neemt ook die vlucht met china airlines en heeft zin eventueel de eerste dagen samen op te trekken? niet twijfelen ...... doen.

Ik zit 20 & 21 November in Bangkok, maar ik kom daar pas om 16:00u aan de 20e en de 21e ben ik al om 17:25 terug in de lucht richting Nieuw-Zeeland.

Ik reis wel met een groep mee dus moet mij een beetje aan het schema houden.
De 21e is er in de voormiddag ook nog een citytour voorzien.

Maar eventueel als we vrije tijd hebben kunnen we wel ééns afspreken ofzo?
Ik verblijf in de
Holiday Inn
971 Ploenchit Road
Bangkok

bangkok 20 nov

hoi Fred, ik arriveer in de vroege morgen op BKK , ik kijk nog voor een slaapplaats rond
kosuan road, dus eventueel kunnen we afspreken voor ergens in de namiddag. als je
met een groepsreis bent is het inderdaad misschien moeilijk om je vrij te maken, enfin
we zien nog wel... alvast bedankt voor je reactie...

Khao san Road zal je bedoelen denk ik, dat is natuurlijk wel een stukje van elkaar.

Maar ik stuur je een PM met mijn telefoonnummer, dan kunnen we nog altijd zien hoe het uitkomt.

Wie weet liggen we dan al lang plat van de Jetlag. :wink:

bangkok 19 november

hallo iedereen, mijn planning is veranderd; zopas vernam ik dat er bekenden in vientiane (laos) zijn vanaf 21 november, dus na mijn aankomst in BKK vlieg ik door naar Laos en zal pas de laatste dagen van mijn reis (vanaf 14 dec) in Bangkok blijven.
Fred., Thorgal en Valerie voor jullie ook een superreis en wie weet komen we elkaar toevallig toch nog tegen; groetjes

Hallo Ramses,

Ik heb dit topic even samengevoegd met het oude, zo is het duidelijker.

Geen probleem is ook beter voor jou waarschijnlijk.
Bij mij zou het dan toch tegen de klok lopen zijn geweest waarschijnlijk om overal te graken. :tongue:

Veel plezier nog in Laos :good:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan