begin juni een weekje weg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mawig27

New Member
Wie wil er begin juni een weekje op vakantie?! Ik zou dan graag naar een zonnige bestemming gaan voor zon, zee en strand en s'avonds lekker slenteren door smalle straatjes en het bezoeken van restaurantjes en barretjes! Alleen is dat niet zo gezellig! Dus als je interesse hebt hoor ik het graag! Ik ben zelf een meid van 27 jaar.

Hoi

Ik heb een tijdje geleden ook een verzoek gepost 'gran canaria'. Met ongeveer hetzelfde idee.

Ik weet niet of jij dat ziet zitten? En of de prijs binnen jouw budget zit?
Ik kan echter pas vertrekken vanaf 13juni..

Ik hoor het graag!
groetjes
Shelley

Hey!

Nee, jammer maar dan kan ik niet. Mijn vakantie begint de week ervoor en ik moet de 15de weer werken. Succes nog!

Groetjes, Marjan.

Wie wil er begin juni een weekje op vakantie?! Ik zou dan graag naar een zonnige bestemming gaan voor zon, zee en strand en s'avonds lekker slenteren door smalle straatjes en het bezoeken van restaurantjes en barretjes! Alleen is dat niet zo gezellig! Dus als je interesse hebt hoor ik het graag! Ik ben zelf een meid van 27 jaar.

Hey!
Ik ga normaal begin juni naar Valencia, naar het schijnt een bruisende en veelzijdige stad (mooi oud stadsgedeelte, modern stadsgedeelte, veel uitgaansmogelijkheden, mooie stranden).
Ik ga af en toe alleen op reis, en dan kies ik voor overnachting in jeugdherbergen, niet alleen omdat het goedkoop is, maar ook en vooral omdat je er als alleenreizende persoon snel andere mensen leert kennen om mee op te trekken. Moest je deze formule zien zitten, kijk gerust eens op http://www.homeyouthhostel.com/ , dit wordt namelijk naar alle waarschijnlijkheid de hostel waarin ik zal overnachten.
groeten,
Joeri

Reis

Hallo,

Ik denk ook om er begin juni een weekje op uit te trekken naar een zonnige bestemming. Kroatië, Griekenland, Spanje... als het maar tof is!
Ik ga vooral om te relaxen - zon, zee, strand - maar nu en dan wat actie en een bezoekje of wat sportivitiet zorgt voor een leuke afwiselling. Locale specialiteiten en gebruiken zijn ook dikwijls verrassend!
Ik zat wat te google-en en kwam jouw oproep tegen.
Als het je wel aanspreekt kunnen we miscchien samen op zoek naar een leuke bestemming?

Grtz,
Jo:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan