Boeiende gesprekspartner gezocht voor rustige, begeleide wandelvakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Realist

New Member
Hallo,

Om enerzijds zelf weinig voorbereidingen te moeten treffen en anderzijds het risico op onaangename verrassingen te reduceren, gaat mijn voorkeur naar een rustige, begeleide wandelvakantie in groep. Ervaring leert dat de meeste mensen als duo inschrijven en dat het zeer moeilijk is om daar aansluiting bij te vinden. De rol van 3e of 5e wiel aan de wagen vervullen, is niet direct het beeld dat ik heb van een geslaagde wandelvakantie.

Ben op zoek naar een boeiende gesprekspartner voor een rustige, begeleide wandelvakantie in groep. Als je een aantal dagen met iemand optrekt, is het belangrijk dat je wat gemeenschappelijke interessegebieden hebt. Actualiteit, het bedrijfsleven in de ruime zin van het woord, beleggen en maatschappelijke topics zijn onderwerpen die mij boeien. Naast vakliteratuur lees ik o.a. de kranten ‘De Tijd’ en ‘De Standaard’ en het weekblad ‘Trends’.

Mijn voorkeur gaat uit naar:

• wandelingen met dagrugzakje

• landen met een aangenaam wandelklimaat

• het vliegtuig als transportmiddel naar het land van bestemming

• een periode buiten de schoolvakanties
Hoewel ik geen ervaring heb met de organisatie, bijgevoegd een voorbeeld van het type wandelvakantie dat mij aanspreekt: http://zuiderhuis.be/west-madeira-de-eeuwige-lente

Tot slot wil ik voor de goede orde vermelden dat:
  • het de bedoeling is om op hetzelfde moment als single in te schrijven voor dezelfde wandelvakantie. Op die manier heeft ieder zijn eigen kamer, maar kan je samen wandelen en eten.
  • ik een man ben, die in 1965 geboren is

Dank bij voorbaat voor jouw reactie,

Realist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan