Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi, ik ben Vicky 43 jaar jong en zoek een leuke reisgenoot (man of vrouw) om gezellig Glasgow in Schotland te ontdekken. Ik wil zo rond 14 oktober 2021 vertrekken of iets later. Heb je zin om mee te gaan?
Hoi pdc,
Wat leuk dat je reageerd.
Ik ben Nederlandse en ga 4 daagjes naar Glasgow ergens tussen 14 en 23 oktober.
24 okt moet ik smiddags uiterlijk weer in nederland zijn.
En jij? Van waar kom je vandaag, heb je interesse is Glasgow?
Groetjes Vicky
Dat valt wel mee hoor.. mijn vorige city trip was ook iemand uit België, tuusen Antwerpen en Brussel. We hadden toen wat gekletst en elkaar een beetje leren kennen via whatsapp bellen met camera. We hebben toen apart een vlucht genomen rond dezelfde tijd en ontmoet bij hotel. Ging prima. Dat zou met Glasgow ook kunnen. Maar waar woon je in België? En lijkt het je leuk om te gaan?
Groetjes Vicky
Dag Vicky
Hoe wil je Glasgow ontdekken met een reisagentschap of zelf ontdekken ?
kom jij naar Belgie voor de reis te bespreken ?
Ik woon tussen Brussel en Gent Aalst
Waar woon jij misschien in Nederland
Laat iets weten
Groetjes Peter
Hoi Peter, ik wil op eigen houtje Glasgow ontdekken en eventueel een uitstapje maken richting natuur of loch..je hebt van allerlei dagtrips die je vanuit Glasgow kan doen en er rijd een Hop-on en Hop-off bus die op veel bezienswaardigheden stopt.
Ik woon in de buurt van Den Bosch. Iets daarboven. Als je mee zou willen lijkt het mij het handigst om halverwege af te spreken.. valkenswaard of maastricht breda.. ik weet niet wat van jou de helft is of gewoon via WhatssApp met videochat. Of Skype. Dat kan ook hoor. Dat ging bij mij de vorige keer ook goed. Maar snap als je ook wilt afspreken.
Groetjes Vicky
Ik wil wel graag even iets zeggen.. dat heeft niets met jou te maken hoor maar ik zou het jammer vinden als er een miscommunicatie ontstaat. Het vorige contact wat ik had over Glasgow liep uiteindelijk stuk op het feit dat hij het meer dan logisch vond dat ik met hem op 1 kamer zou slapen en in 1 kingsize bed was wat hem betreft geen enkel probleem. Toen hij er achter kwam dat ik dat echt niet ging doen heeft hij niet meer gereageerd. Als ik iemand niet of nauwelijks ken voel ik me prettiger om beide een eigen kamer te hebben. Natuurlijk in hetzelfde hotel maar ik voel me er niet prettig bij om al zo snel een kamer met iemand te delen. Ik hoop dat je dat niet erg vind?
Groetjes Vicky
nee voor die reis pas ik spijtig
als ik mag vragen kunnen we nog eens in contact blijven voor een ander reis
misschien voor ijsland eens te doen maar dan wel met een reisagentschap.
in het begin van het jaar 2022 op de reisforum juni julie of augustus kan ik nog even weg
laat iets weten Groetjes Peter
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.