Citytrip New York 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevin2001

New Member
Hoi,
Ik ben op zoek naar iemand die het leuk lijkt om ergens volgend jaar ( nog geen datum of iets ) een stedentrip te doen naar New York! Man/Vrouw 21/27 jr Mag jonger mag ook ouder, maar liefst iemand in de buurt van mijn eigen leeftijd.
Lijkt het je tof om dit avontuur met mij aan te gaan, laat dan een berichtje achter en wie weet zitten wij volgend jaar samen in New York!! 🇺🇸😉

Kevin (21)

Ola Kevin,
Hey wat een leuk idee !! JE weet nog niet wanneer je precies naar NYC wilt gaan? Voor hoe lang wil je erheen dan?
Het lijkt me super om mee te gaan naar NYC

groetjes Moon

Hey New York lovers! 😀
Graag zou ik volgend jaar New York van mijn bucketlist vinken. Ik had ongeveer 5 dagen in mijn hoofd. Ben wel iets ouder (33) maar nog steeds jong van geest, sportief en avontuurlijk 😜 geef maar een seintje indien jullie goesting hebben om eventueel samen naar de andere kant van de wereld te trekken…

Hallo,

New York staat zelf ook boven aan mijn bucketlist om heen te gaan. Maar om dat alleen te doen is dat nog al spannend. Dus wie weet met een reismaatje New York te ontdekken

Ilse (21)

Hey New York lovers! 😀
Graag zou ik volgend jaar New York van mijn bucketlist vinken. Ik had ongeveer 5 dagen in mijn hoofd. Ben wel iets ouder (33) maar nog steeds jong van geest, sportief en avontuurlijk 😜 geef maar een seintje indien jullie goesting hebben om eventueel samen naar de andere kant van de wereld te trekken…
Hey Nina, ben jij toevallig nog op zoek naar een reisgenoot voor 5/6 dagen in NY?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan