Citytrip

Status
Niet open voor verdere reacties.

yakamoz

Active Member
Iemand zin in een citytrip naar het zuiden in maart, april of mei voor enkele dagen of een week? Chillen, rondwandelen, de stad ontdekken voor enkele dagen...laat me maar iets horen als je zin hebt.

Ik ben een 25 jarige man van Limburg en wil wel eens wat verlof nemen van mn werk om wat uit te blazen.

Hallo,

Ik zoek nog één / meerdere reisgenoten voor Rome (20-24 mei, otk.)
Eventueel te combineren met Napels ...

Bedoeling is om enkele musea te bezoeken, de stad verkennen, te genieten van de Italiaanse keuken en door te zakken op café of terras.

Aan het strand liggen nietsdoen is geen optie, dat kan ik thuis ook.

Paul (Gent, 33 jaar)

Hey

Een citytrip naar het zuiden, naar de warmte :good: zie ik zeker zitten!
Gewoon de stad bezichtigen, maar evengoed de leuke cafeetjes en terrasjes opzoeken.
Heb nu in maart nog vrij van de 28 's avonds tot de 31ste. In april en mei kan ik ook zeker nog verlof nemen.

Ben een 24 jarige meid uit Limburg.

xxx

Iemand zin in een citytrip naar het zuiden in maart, april of mei voor enkele dagen of een week? Chillen, rondwandelen, de stad ontdekken voor enkele dagen...laat me maar iets horen als je zin hebt.

Ik ben een 25 jarige man van Limburg en wil wel eens wat verlof nemen van mn werk om wat uit te blazen.

wie zin heeft om een weekje nr turkije te gaan (citytrip istanbul of kleine rondreis) kan mij best een PM sturen of mailen op yavuz.bayrak8419 /@/ gmail.com.

groetjes
yavuz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan