Citytrips, exotische reizen, rondtrekken in verre oorden of kasteelroutes in europa

Status
Niet open voor verdere reacties.

maries

New Member
Single vrouw 44j, knap, jonge look, vlot in de omgang zoekt vriendinnen/vrienden om samen te reizen. Hou van gemiddeld tot luxe comfort; relais & chateaux, club med, charme B&B, exclusive destinatons...Graag eerst een paar keer een glas gaan drinken om elkaar wat te leren kennen.. Maries

Hallo Maries, je bericht sprak me aan. Ik ben een 45-jarige lerares, single, en zoek ook reisgenoten. Ik hou wel van comfort, grote luxe hoeft niet. Cultuur en natuur interesseren me, maar heb nog niet veel ervaring in verre reizen, vooral Zuid-Europa en citytrips gedaan. Laat maar iets horen, dan kunnen we eens uitgebreid mailen.

Hallo Classicgirl,
leuk van je te horen. Ben nieuw op dit forum, begrijp nog niet goed hoe het allemaal in zijn werking gaat...Hopelijk vind je dit antwoord.

Ja, ik ben ook recent single en dan ben je ineens alleen in de weekends en voor je reizen. Maar we gaan niet te lang kniezen hè, als we nu al wat initiatieven nemen dan zitten we tegen november wel lekker in het zonnetje ergens...

Heb jij een profiel waar je wensen op staan? Kan je niet vinden... Van waar ben je?

En heb je id-en over naar waar je wilt en wanneer? Beste tijd voor mij is 15nov - 15dec., in die periode moet je al vrij ver vliegen om wat zon te hebben. Andere data zijn ook wel mogelijk... Het allerduurste is voor mij ook niet nodig, maar wel graag een goed niveau van comfort én publiek.. We zullen elkaar best ook eens ontmoeten om te zien of het klikt, niet? Qua leeftijd zitten we al goed :).

gtjs,maries

hallo Maries,

ik ben zelf ook nieuw op het forum en heb gisteren pas een profiel aangemaakt (en dan op jouw oproep gereageerd). Voordien had ik gewoon de andere oproepen bekeken, zonder meer. Veel persoonlijke informatie heb ik op dit profiel (zie 'gebruikersinstellingen') niet moeten geven, maar misschien kan je me gewoon eens uitgebreider mailen (waar woon je, heb je kinderen enz) op mijn e-mailadres : [email protected]. Dan kan ik je wat meer informatie over mezelf terugsturen. Ik ben, als lerares, wel aan de schoolvakanties gebonden, maar ik zou bijvoorbeeld in de kerstvakantie zeker wegkunnen. Zit momenteel volop in de scheiding (verhuis binnenkort), dus nu is het even hectisch, maar mail me gerust, daarvoor is er altijd tijd. Groetjes. Edith

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan