Costa rica reismaatje gezocht!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel Heerkens

New Member
Hallo! Ik ben Merel (21 jaar) en opzoek naar een (vrouwelijk) reismaatje om in de maanden december, januari en februari te reizen. Ik wil veel zien van de natuur maar ook zeker genieten van het strand. Ook wil ik graag leren surfen en het halen van een duik brevet staat ook op mijn to do list.

Stuur vooral een bericht als je ook in bent voor z’n vakantie! Insta: merelheerkens_

Hi, ik ben Romy (19 jaar) wat leuk dat je op reis wil! zelf zou ik ook graag meer van de wereld willen doen maar zoek iemand om dit samen mee te doen. En costa rica wat een gave bestemming, zou je alleen naar costa rica willen of ook wat landen er omheen ook langs te gaan? Heb zelf in bali en kaapstad gesurft! lijkt me leuk om in contact te komen samen en kijken of het klinkt en of we dezelfde plannen hebben met reizen.

Heeyy,

Ik ben Elina en zoek voor een periode van 3 weken tussen 15/08-15/09 een reispartner om mee te gaan naar Costa Rica.
Ik ben 18 jaar, maar sta heel matuur in het leven. Op reis ontdek ik graag de natuur , lig ik graag op het strand, zet ik graag een stapje in de wereld en af en toe een beetje cultuur kan ook geen kwaad.
Ik ken iemand lokaal in Costa Rica die ons het land leert kennen als gids zoals niemand anders dat kan. In mijn omgeving ziet niemand dat meteen zitten, dus dacht ik zelf op zoek te gaan! Aangezien dat ook handig is om wat kosten te splitten.

Mocht je interesse hebben, mag je me altijd een berichtje sturen op Instagram (elinadelaet) , want dat praat net iets makkelijker. :))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan