cruise liefhebbers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stoffel27

Member
zijn hier ook cruise liefhebbers? ik heb 3 jaar geleden een cruise gedaan en dat was mijn mooiste reis die ik al gedaan heb. zou dus heel graag nog eens op cruise gaan, maar er is niemand die meewil, en alleen op cruise zie ik niet zitten, je betaald dan ook tot 100% toeslag.

vandaar mijn oproepje hier, ik ben een 32 jarige jongeman uit de buurt van aalst.

datum en dergelijke kan allemaal besproken worden, laat maar iets weten :-)

Hallo!
Een cruise maken, staat bovenaan op mijn verlanglijstje!
Het lijkt me de perfecte combinatie van ontspanning, sfeer opsnuiven, wat actie, stijlvol dineren, genieten,...
Kortom: je in vervoering laten brengen op ritme van de zee!

Maar inderdaad 'alleen' zie ik me dat ook niet doen...

Wie ben ik? 30 jaar, single, omgeving Mechelen, goedlachs, ik hou vd drukte van een citytrip maar evengoed van de rust op strand, eerder liefhebber van natuur dan van cultuur (geen 'museumgangster' dus)
Wat zoek ik in een reisgenoot? aangename babbels, ondernemingszin, houdt van een uitstap maar ook van relaxen, bereid om duidelijke afspraken te maken

Voor mij zou september perfect uitkomen!

Had jij iets specifieks in gedachten?

Als ik jouw interesse gewekt heb, lees ik graag iets van je terug!

Greetz
'Bo'retti

iets speciefieks nog niet, griekse eilanden en italie is altijd wel mooi :-)

als je nog verdere vragen hebt mag je altijd een prive berichtje sturen :-)

Ik heb een privéberichtje gestuurd maar ik weet niet goed hoe dat werkt o_O
Nog nooit voeten aan grond gezet in Griekenland dus lijkt me leuk!

Halo, Ben Tania en zou ook heel graag nog eens cruis-en 3 x gedaan en vind het super ! :-)
Het minpunt is uiteraard de singletoeslag, hoewel.... de Epic van NCL die hebben singlekajuiten en daar hoef ge geen singletoeslag te betalen.
Als je intresse hebt om in juni of juli te gaan cruisen ,dan geef je me maar een seintje.
Of als je vragen hebt ..... Grtjs Tania.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan