Cultuurtrip naar Kreta in oktober

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoWilWeg

New Member
Hallo!

Ik ben Jo, 31, en ik ben op zoek naar een maatje voor een reis vol geschiedenis naar Kreta in oktober. Het is al jaren een droom om de ruïnes van Knossos te bezoeken en ik wil eigenlijk gewoon de knoop eens doorhakken, maar in mijn eentje reizen is toch wel erg duur en natuurlijk ongezellig. Het liefst zou ik een auto huren zodat we lekker kunnen gaan en staan waar we willen. Ik wil graag in oktober, dan is het rustiger en niet zo heet.

Wel belangrijk: ik ben chronisch ziek en heb een stuk minder energie dan gezonde mensen. Daardoor heb ik soms rust nodig en ga ik graag op tijd naar bed. Dat is wel iets waar je rekening mee moet houden. Ik vind het prima als je er af en toe alleen op uit wilt gaan omdat ik even rust nodig heb. Ik moet goed kunnen slapen, dus een hotel is wel een must. Helaas heb ik een klein budget, dus het zal even puzzelen zijn, maar dat gaat vast lukken. Ik wil ook nog zeggen dat ik deel uitmaak van de LHBT+ community, dus daar moet je accepterend tegenover staan.

Ik houd enorm van geschiedenis, dus wil graag veel musea en historische bezienswaardigheden zien. Om toch aan mijn rust te komen is hier en daar een dagje rond het hotel blijven en een boek lezen ook geen slecht idee. Ik wil ongeveer 1 a 2 weken op vakantie. Als het deze oktober niet lukt zou ik het graag in april 2024 willen proberen.

Is hier een andere geschiedenisnerd die met mij mee wil?

Bijlagen

• istockphoto-920998664-612x612.webp
    istockphoto-920998664-612x612.webp
    39.1 KB · Weergaven: 3
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan