Dertiger gezocht, bij voorkeur een vrouw

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tumtummie

New Member
Hi,

Heel regelmatig krijg ik zeer goede aanbiedingen in mijn mailbox. 10 dgn Bali voor 599, LA 7 dgn voor 585, echt te gek, alleen heb ik niemand die meekan of voldoende geld heeft voor deze trips...

Ik 36, (bijna 37), ben op zoek naar iemand die net als ik gek is op shoppen, maar dan bij voorkeur internationaal.NY of LA of welke andere leuke plaats dan ook. Ik zoek bij voorkeur een vrouw tussen de dertig en de veertig, maar sta open voor andere opties. Naast de vs ben ik ook gek van Azië en dan BMI voorkeur Bali. Een droom van m is om naar Puroland in Japan te gaan. Zijn er nog meer gekken zoals ik die dol zijn op Hello Kitty ondanks dat we daar veel te óud voor zijn, dan moet je je zeker melden bij me ;-)

Gr.,
Sonja

Dertiger gezocht

Hallo Sonja,

Ik ben een vrouwelijke dertiger die houdt van shoppen en reizen, dus dat zit al goed! Lijkt me leuk om er samen op uit te trekken als we goed kunnen opschieten.

Die aanbiedingen die je in je mailbox krijgt,lijken me zeer interessant van prijs. Is dat logement inbegrepen? Waarschijnlijk ben je voor die prijs niet erg comfortabel gelogeerd :tongue:

Stuur je me eventueel een pm?

Groetjes,

Liv

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan