Duikvakantie

• Onderwerp starter Onderwerp starter ElsV8
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ElsV8

New Member
Hey Hey,

Begin augustus zou ik graag een weekje gaan duiken naar Nederland (Zeeland). Zijn er hier nog mensen die zo'n vakantie zien zitten. Ik ben 29 jaar, uit Brugge en ben beginnend duiker.

Groetjes,

Els

Hey

Ik heb al enkele contacten gemaakt met mensen hier op dit forum die interesse hebben. Dus mensen die het ook zien zitten, laat maar iets weten. Best gewoon alles hieronder plaatsen, want de talrijke privé-berichtjes kan ik soms niet allemaal direct beantwoorden.

Groetjes,

Els

hey,

Een volledige week zal er voor mij wellicht niet inzitten, maar een paar duiken meepikken (ben ook uit de Brugse regio) zou ik wel zien zitten!

groeten,
Bart

Hoi,

Aanbiedingen om samen een dagje te gaan duiken heb ik nu momenteel in overvloed :) Iedereen ziet het blijkbaar zitten om samen te gaan duiken. Daarom ben ik meer op zoek naar een persoon die een duikreisje ziet zitten. Het weekje begint stilaan vorm te krijgen. Personen die nog interesse hebben mogen altijd iets laten weten.

Els

Hi
ik leer ook graag andere duikers kennen om mee te gaan duiken (door de week 's avonds, in het weekend of weekje Frankrijk, Spanje,...)
Ben 3*D, met + 300 duiken, en tevens in opleiding voor Divemaster.
Mijn mailadres is joo(apestaartje)outlook(punt)be
Groetjes,
Jonathan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan