Een reis van Groningen naar Georgië

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben opzoek naar een aantal reizigers die mee willen reizen met de auto naar Georgië eind april. De weg naar Georgië is deels te bepalen en gaat in overleg met de medereizigers. Ik heb deze reis al twee keer gedaan met verschillende routes en het wordt een ervaring die je niet snel meer zult meemaken. We zullen onderweg in motels en hostels slapen. Mijn budget is niet erg groot en alleen al aan vignetten en diesel zullen we in totaal al 600 euro kwijt zijn. Reisverzekering is ook nodig, rijbewijs is handig maar niet verplicht. Ik zal het grootste deel zelf rijden. We zullen rijden in een Toyota Rav4.

Let op! dit is een enkele reis. Daarna kunt u vanaf Tbilisi terug vliegen. Kosten enkele reis met Pegasus ongeveer 150 euro. In Georgië laat ik u een aantal hoogtepunten zien onderweg naar Tbilisi.

Laatst bewerkt:
hallo,

Ik weet niet welke leeftijdscategorie in aanmerking komt ? Want ik heb eventueel wel interesse.
Ikzelf ben een vrouw van 58 jaar uit Antwerpen. Aan mijn leeftijd kan ik niets veranderen, maar wel hoe ik er mee omga. Maw op reisgebied, reis ik praktisch altijd met jonge mensen en vrij avontuurlijk : meerdere maanden met een truck en tent door een continent. Dankzij flexibiliteit en relativeren, heb ik nooit negatieve ervaringen gehad met de jongere generaties of zij met mij.

Dus indien je geïnteresseerd bent, dan hoor ik het wel ...
Groetjes, Aramisa

Bijlagen

• 417-P9270876.webp
    417-P9270876.webp
    780.7 KB · Weergaven: 1
Laatst bewerkt:
Hallo Aramisa,

Leeftijdsverschil vind ik geen probleem. Ik denk dat we het wel met elkaar kunnen vinden. ik heb u een berichtje gestuurd met wat meer info

groetjes Rosik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan