een reisgenoot gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

baptiste

New Member
beste

ik ben een jonge man van 28 en omwille van vrienden die niet beschikbaar zijn of andere ideeën hebben over reizen, zoek ik via deze weg iemand die een leuke reis met me wil delen.

Ik hou ontdekken en een actieve vakantie enerzijds maar hou ook erg van zwoele avonden waarbij er een glaasje te veel kan gedronken worden en genieten van het oneindige "niets" gevoel anderzijds!!!

Ik ben beschikbaar in juli en begin augustus, waar ik naartoe wil staat niet vast. Ik sta open voor zowel een auto vakantie(ik heb een auto in het bezit) als een vliegticket naar waar dan ook. Het enigste wat onbreekt is een leuk, spontaan gezelschap die mee wil gaan ontdekken.:wtf:

Met vriendelijke groet
baptiste

citytrip

Beste,

Ik ben op zoek naar reisgenoten om een citytrip te maken. Ik heb onder meer Krakau, Budapest, Praag en Stockholm op mijn verlanglijstje, maar ik sta open voor alle ideeën. Ik zou 4 tot 6 dagen willen gaan, met 3 à 4 mensen. Echt low budget hoeft niet, maar ik zou de kosten toch redelijk willen houden. Ik ben een man, 27 jaar, uit Aalst afkomstig en ik ben een ervaren reiziger. De bedoeling zou zijn dat we een met alle kandidaten ergens afspreken elkaar eerst eens ontmoeten voor we de reis effectief vastleggen, om zeker te zijn dat we met elkaar overweg kunnen.
groeten
Naam: stijn144
E-mailadres: [email protected]

beste

ik ben een jonge man van 28 en omwille van vrienden die niet beschikbaar zijn of andere ideeën hebben over reizen, zoek ik via deze weg iemand die een leuke reis met me wil delen.

Ik hou ontdekken en een actieve vakantie enerzijds maar hou ook erg van zwoele avonden waarbij er een glaasje te veel kan gedronken worden en genieten van het oneindige "niets" gevoel anderzijds!!!

Ik ben beschikbaar in juli en begin augustus, waar ik naartoe wil staat niet vast. Ik sta open voor zowel een auto vakantie(ik heb een auto in het bezit) als een vliegticket naar waar dan ook. Het enigste wat onbreekt is een leuk, spontaan gezelschap die mee wil gaan ontdekken.:wtf:

Met vriendelijke groet
baptiste
-------------------------------------
Heb je misschien zin om mee te gaan naar Egypte tussen 16.12 en 23.12 .2011? Het is de week voor Kerst
Mij lijkt het heel tof om vanuit Egypte ook Jordanië (Wereldwonder Petra ) en Israël (Eilat) te bezoeken.

Of ben je misschien ondertussen al op reis geweest?
Indien interesse,laat me dan maar gerust iets weten!

groetjes
Hanne
(30 jaar )

dag baptiste,

Net als jij ben ik op zoek naar iemand ( of meerdere personen) om in Juli en eventueel Augustus op reis te gaan.
Mijn voorkeur gaat uit naar Zuid-Amerika.
Grtjs

reis

Hallo Baptiste,

Ik ben van plan in juli (een hele maand) naar Thailand, Laos, Cambodja te reizen met de rugzak, openbaar vervoer, goedkope maar propere hotellekes, hostels, avontuur, cultuur, beetje mix van vanalles. Ik ben ook 28, kom uit het Leuvense en zoek nog een reispartner, dus als dit je wat lijkt, mag je altijd mailen naar [email protected] (tussen hilke en swings moet er een underscore. Groetjes en een fijn weekend.

Hilke

dit is mijn plan: misschien iets voor jou? :-)

Hallo,
ik zoek medereizigers om met een (waterski)boot van België naar de Zwarte Zee te gaan, via de kanalen en rivieren van

Europa. Het zal een combinatie van roadtrip (over water) en trekking worden (slapen wil ik zoveel mogelijk in iglotentjes

doen).
Vertrek april 2012, aankomst ?.
Ik ben meer een natuur-mens dan een grote steden mens, maar het is de afwisseling die ook net zo veel goed zal doen. Ik

zoek niet noodzakelijk iemand om de hele reis mee te gaan.
Ik houd van goed eten en drinken. Ik speel graag pool in een kroegje. Als ik een berg zie, vind ik het altijd een goed idee

naar de top ervan te klimmen of wandelen. Alle sporten op en in het water houd ik van. Ik vind het heerlijk mijn omgeving

te exploreren. Net zo goed geniet ik van heerlijk niks doen ;-)
Ik heb ook een thread gestart, die je terugvind via mijn profiel
Je kan me ook bellen voor meer informatie op +32 476 37 57 51
http://www.facebook.com/pages/Captain-Sunset/199067310162721
groetjes, peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan