Een week (of twee) Italië eind juni 2024 - cultuur, 30-50 jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gijs1981

New Member
Levensgenieter & cultuurfan gezocht voor weekje (of twee) Italië

Ik zoek een reisgenoot (m/v/x, 30-50 jaar) voor een weekje Italië. Een paar dagen in de omgeving van Verona-Padua (met een avondje opera in de Arena?) en een paar dagen in de omgeving van Florence had ik bedacht. Lekker op ons eigen tempo stadjes zien, lekker eten en drinken, mooie tochtjes maken en genieten van het Italiaanse leven, de steden, musea, al het andere moois dat er te vinden is. Het meeste heb ik daar al gezien, maar wel lang geleden.

Ik ben een aantal keer in mijn eentje op vakantie gegaan, maar dat is me niet zo goed bevallen. Georganiseerde groepsreizen daar ben ik niet zo van. Ik hou namelijk niet zo van groepen en ik bedenk, plan en organiseer graag dingen zelf. Die voorpret is onderdeel van het plezier voor mij.

De laatste week van juni (22 t/m 30 juni 2024) komt mijn het beste uit. Eventueel door te trekken tot 7 juli met een of twee extra bestemmingen. Nog mooi voor de schoolvakanties, wat je in de drukte en de prijzen terugziet. Sowieso hoeft het niet veel te kosten. Een simpel appartementje kost niet veel heb ik al gezien (en we hoeven geen slaapkamer te delen). Bovendien beschik ik over een ruime, comfortabele auto die we helemaal gratis kunnen gebruiken (op tol na).

Over mij: 43 jaar oud, uit Hilversum, hoog opgeleid, werkend als consultant en (business) trainer, liefhebber van lekker eten en drinken, Europa, theater, klassieke muziek, geschiedenis, skiën, zeilen. Ik vind het leuk om zaken zelf uit te zoeken en te plannen.

Wie wil?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan