Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik ben op zoek naar een reisgenote voor een weekje Egypte, liefst wil ik naar Taba, voor de rust. Het is dus echt een slaap verlof met mss wel een uitstap naar Petra. Een goed boek, lekker eten en een leuke reisgenote
Iemand interesse?
Misschien naïef van mij te denken dat het gaat lukken maar wil het toch proberen.....
Ik wil zo snel mogelijk een reis boeken naar El Gouna in hotel Movenpick.
Ik ben namelijk een "kiter" ( zo'n zeil in de lucht en een plankje op het water)
Als jij graag een strandvakantie hebt is dit een ideale plaats.
Het scheelt alleen 420 € per persoon als je met zijn tweën op een kamer gaat.
Ik zou van 16 november voor 11 nachten willen gaan. Zou dan 1100 €/ pers. kosten, all inn.
Ben wel een man en wat ouder dan jij.......... Maar niet meer gehuwd......
Aan jou om te beslissen. Kunnen eerst eens afgspreken om te zien of het wel zou lukken.
Misschien vindt je het maar niets, ok dan. Ook goed.
Ik wil wel mee naar Egypte in nov, ik stel het hotel van club med voor : link:
[DLMURL]http://www.clubmed.be/cm/proposal.do;jsessionid=91665C7F08039C197E8EA94C359E6214.node7?PAYS=34&LANG=NL&village=EGOC&dateDeDebut=01%2F11%2F2009&dureeSejour=7&villeDepart=BRU&nbParticipants=2&nbEnfants=0[/DLMURL]
Zo kan ik wat watersporten als jij de hele week ligt te slapen hè .
Ik zou ook graag in november een weekje met vakantie gaan.
Liefst ergens waar er zon is.
Ik heb een op het moment nood aan veel rust en ontspanning.
Dus moest je nog steeds op zoek zijn naar een reisgezel laat dan zeker iets weten
Ik zou graag meegaan. Ik ben 21 jaar en student. Mijn ideale vakantie is ook zon zee relaxen. ik zou graag naar Egypte willen maar sta voor andere landen ook open!
Ikzelf ga het liefst zo snel mogelijk weg, maar kan in principe de hele maand.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.