Eind April reisgenoten gezocht naar de zon :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.

julieluckx

New Member
Hoi Hoi

Ik ben Julie, 28 jaar ... geniet van zon, zee, en strand maar ook van activiteiten, ik heb graag een combi reis tussen rusten en activiteiten ... Ben een sociaal iemand die geniet van het leven en positief ingesteld is :good:

Graag zou ik naar de zon trekken eind april. Mijn verlof start vrijdag 12/4/2013 om 12.00 uur. :biggrin: en dit voor 2 weken

Mijn verlof is dus :
-12/4/2013 vanaf 12 uur tot 30/4/2013:cool:

Ik zou graag naar Jamaica, cuba, mexico, Mauritius gaan ... ver weg dus maar met zongarantie !

Indien je een leuk ander voorstel hebt, ben ik altijd bereid te luisteren :good:

Hopelijk hoor ik snel van je ... toekomstige reisgenoot! :biggrin:

Naar de warmte in april

Hey,
Ben je van plan om rond te reizen? Backpacken? Een paar weken nieuwe warme oorden verkennen lijkt me wel wat. Jamaica ken ik nog niet, Cuba en Mexico wel. Verder heb ik zelf nog Venezuela, Bangladesh, Timor of Molukken in gedachten. Timing is voor mij flexibel.
Ik heb al een paar keer via internet mensen gevonden met vergelijkbare reisplannen en dat is me elke keer zeer goed meegevallen.
Laat maar iets horen.
Groeten,
Guy (Leuven)

Hoi Guy

Hoi Guy

Backpacken is niets voor mij ... khou wel van enig comfort ... :tongue:

Voor mij zijn reizen uitstappen met de boot, excursies, relaxen aan het strand, marktjes bezoeken, sport, paardrijden, ... afwisseling tussen ontspannen en activiteiten....

Jamaica zie ik zeker zitten, let me know x

Ps: we zouden al met 3 kunnen zijn :biggrin: reeds andere reisgenoot die me aansprak via deze site dat interesse zou kunnen hebben om mee te gaan ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan