Hoi Charlotte
In de eerste plaats alvast één tip: gewoon doen! Ik heb zelf een tijd geleden een half jaar rondgetrokken in Brazilië. Dit was wel een beetje bijzonder, ik had 100 springtouwen bij, en heb de lokale bevolking leren touwtjespringen
Ik deed toen nog competitie ropeskipping, en heb op die manier heel Brazilië leren kennen. Na cursussen aan meer dan 5.000 Brazilianen ben ik op veel plaatsen geweest, en heb ik ontdekt dat Brazilië een prachtig land is, met enorm boeiende mensen!
Later ben ik nog een paar keer terug geweest, maar dat waren meer 'gewone' reizen toen. Ik ben er van overtuigd dat er in Zuid-Amerika nog veel prachtigere plekken zijn, Argentinië, Peru,... Daar wil ik zeker eens terecht komen!
Ik ben zelf op dit moment in een 'werk-break' terecht gekomen en snak er naar om terug mijn grenzen open te trekken, en mijn blik te verruimen...
En inderdaad, niet alleen reizen is leuker dan wel alleen reizen
Dat is wat mij op dit moment nog een beetje tegenhoudt.
Samengevat dus: Je berichtje spreekt me enorm aan, in de eerste plaats: maak dat je weg bent
en in de tweede plaats, spreekt ook mijn berichtje aan, ik sta altijd open voor een babbeltje en dan zien we wel
Tips voor Brazilië worden u gratis bezorgd ;-)