er op uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

lindalin

New Member
Hallo reislustigen, Mijn naam is Linda en ik ben 71 jaar jong van geest en lijf. ik reis graag en heb vele landen bezocht. meestal spontaan en weinig gepland.Fietsen doe ik graag ook met vakantie.Neem eigen fiets mee in het vliegtuig .Wat ik zoek is natuur cultuur ,en mooie dingen zien.Hou van fotograveren kunst dieren en lekker eten .Wandelen doe ik elke dag met mijn hondje. leef gezond etc. Wat ik hoop te bereiken is een maatje te vinden die ook deze interesses heeftman vrouw geen probleem. ik hoef geen luxe wel basic qua hygiene.Ik wacht met plezier de reakties af. Periode wat ik weg wil is 3 tot 5 weken. De maand is mij om het even.Geen winter.

Hoi Linda,

Ik kan me heel goed vinden in jouw verhaal, ik reis ook heel veel, vooral naar Egypte en Oost Europa. Ik en een man van 45, maar leeftijd speelt voor mij geen rol. Mss tot later
Hallo reislustigen, Mijn naam is Linda en ik ben 71 jaar jong van geest en lijf. ik reis graag en heb vele landen bezocht. meestal spontaan en weinig gepland.Fietsen doe ik graag ook met vakantie.Neem eigen fiets mee in het vliegtuig .Wat ik zoek is natuur cultuur ,en mooie dingen zien.Hou van fotograveren kunst dieren en lekker eten .Wandelen doe ik elke dag met mijn hondje. leef gezond etc. Wat ik hoop te bereiken is een maatje te vinden die ook deze interesses heeftman vrouw geen probleem. ik hoef geen luxe wel basic qua hygiene.Ik wacht met plezier de reakties af. Periode wat ik weg wil is 3 tot 5 weken. De maand is mij om het even.Geen winter.

Past redelijk in mijn straatje; ben weduwnaar en jong van geest; camperaar door europa. Hoe wie wat waar is alle maal bespreekbaar. Who knows.

Hallo onbekende, kun je mij misschien wat meer over je zelf vertellen ,je naam,leeftijd waar woon je etc. Hoeft niet via de site ,kan ook via

De beschrijving die je geeft had ik zelf kunnen schrijven zo komt deze met elkaar overeen zelfs de leeftijd is het zelfde. Ik mag ook graag reizen met het vliegtuig, de auto of de fiets het is me om het even. Ik heb een biologische moestuin en leef gezond fotograferen en wandelen in de natuur mag ik ook heel graag doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan