Fietsen in de zomer 2012!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beccie

Member
Enkele jaren geleden heb ik hier blijkbaar ook al een bericht geplaatst;
toen ben ik uiteindelijk met 2 anderen door Zweden gefietst. Een heel fijne ervaring.
Graag zou ik deze zomer weer enkele weken fietsen, eventueel afgewisseld met bezoeken of eens een paar dagen ergens blijven.
Liefst Europa, buiten Nederland en België en als het kan, ook graag het vliegtuig vermijden.
Ik ben 35 jaar, het zou leuk zijn andere dertigers (ev. 40ers:wink:) te kunnen vinden.
Groetjes Rebecca, een fijn fietsjaar toegewenst aan iedereen!!!

Mijn vriendin en ik zijn 30 en hebben nogal wat fietsplannen voor 2012.
Wss een paar verlengde weekendjes naar eigen land bestemmingen en dan 1 a 2 weken naar frankrijk/duitsland ofzo.

Altijd fijn om weten dat er nog jongere mensen zijn die met de fiets op vakantie gaan.

Lijkt me wel leuk om al eens meer in groep te fietsen.

fietsen

Fietsen in (kleine) groep lijkt me ook gezellig, mss niet altijd even makkelijk dan om slaapplaats te vinden;
ik ga sowieso naar de fietsbeurs in mechelen, Duitsland is daar het themaland;
je moet ook eens kijken naar SNP tours (NL), dat zijn georganiseerde fietstochten, daar kunnen we ook eens biepen voor fietsroutes (ahoewel ze een beetje tekort zijn); er zat ook één van Thailand bij die me echt aansprak, er was iemand anders die me een fietsroute van N- Thailand kon bezorgen, als je met meerdere bent, lijkt me dat echt veilig;
mss al es binnen enkele maanden een fietstochtje doen in eigen land?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan