Fietsen/wandelen, weekendje weg, citytrip/korte vakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sandra f

Member
hallo,

Ik zou graag mensen ontmoeten die ook interesse hebben 1 of meerdere van bovenstaande activiteiten. Ik doe graag fietstochten van 30/40/50 km en ook op vakantie heb ik ook al vaker gefietst. Ik vind het fijn om een streek of stad te verkennen met de fiets. Wandelingen maken kan ook of een weekendje weg of korte vakantie. Laat maar weten indien interesse en wanneer het past.

Grts,
Sandra

Beste Sandra,
Ik heb misschien wel interesse om eens een weekendje weg te gaan en wie weet langer nadien als het klikt.
Zelf ben ik sportief aangelegd, ga ik ook graag eens iets bezoeken, lekker eten en drinken mag er ook altijd bij zijn...
Uit welke regio ben je?
IK word nog 40 dit jaar en woon in de buurt van Leuven.
Laat maar iets horen en doe eventueel een suggestie voor een uitstap :)

Hoi,

Ik ben uit Limburg, ben gisteren 41 geworden, oef weer een jaartje wijzer hihi. Wel ik sta voor alles open...
Ik zou voorstellen om een wandeling of fietstocht te maken in de buurt van jou regio want daar ken jij alles of in de buurt van mijn streek daar weet ik wel plaatsen….of heb je zelf een voorstel?
Als je liever eerst iets wil gaan drinken is mij ook goed. Er heeft nog iemand gereageerd die eerst wil kennismaken. Ik kan morgen al of 15 januari of geef zelf maar een paar datums door.

grts
Sandra

Hoi Sandra,

Dat klinkt goed. Zelf zou ik ook graag weer vaker gaan wandelen en fietsen in de weekenden. Duitsland en Belgie zijn daarbij voor mij favoriet. Zelf woon ik in midden Limburg (in Nederland). Net voor Kerst 2016 tot 9 januari 2017 heb ik vakantie en kan ik altijd. Dus als jij een leuk voorstel hebt voor die periode hoor ik dat graag. Of heb je vandaag nog tijd? Wel erg spontaan maar waarom niet? Wat vind je van een wandelingetje van 10 km bij Abbaye du Val Dieu? Heb ik zelf nog niet gedaan.

Groeten,

Chris

hallo,

Ik zou graag mensen ontmoeten die ook interesse hebben 1 of meerdere van bovenstaande activiteiten. Ik doe graag fietstochten van 30/40/50 km en ook op vakantie heb ik ook al vaker gefietst. Ik vind het fijn om een streek of stad te verkennen met de fiets. Wandelingen maken kan ook of een weekendje weg of korte vakantie. Laat maar weten indien interesse en wanneer het past.

Grts,
Sandra

Hey
Ik ben van een eind verder, van aan de Zee, Maar ben net 40 geworden.
Ik fiets heel graag en doe niets liever dan fietsweekends en reisjes.
Mss is de kerstvakantie een optie?

Grtjs

Rebecca

Hoi Sandra,

Dat klinkt goed. Zelf zou ik ook graag weer vaker gaan wandelen en fietsen in de weekenden. Duitsland en Belgie zijn daarbij voor mij favoriet. Zelf woon ik in midden Limburg (in Nederland). Net voor Kerst 2016 tot 9 januari 2017 heb ik vakantie en kan ik altijd. Dus als jij een leuk voorstel hebt voor die periode hoor ik dat graag. Of heb je vandaag nog tijd? Wel erg spontaan maar waarom niet? Wat vind je van een wandelingetje van 10 km bij Abbaye du Val Dieu? Heb ik zelf nog niet gedaan.

Groeten,

Chris

Hey Chris,
Bedankt voor je reactie en voorstel!
Ik ben daar wel ns gaan wandelen maar is al lang geleden...ik heb vrij de 24ste dec, 2, 3, 4 januari.

Hey
Ik ben van een eind verder, van aan de Zee, Maar ben net 40 geworden.
Ik fiets heel graag en doe niets liever dan fietsweekends en reisjes.
Mss is de kerstvakantie een optie?

Grtjs

Rebecca
Heel leuk Rebecca! Ik geef jou ook dezelfde datums door dat ik vrij ben 24 dec of 2, 3, 4 januari.
Sandra

Misschien graag er tussen in. In de paasvakantie of de lente kom ik graag een paar dagen fietsen naar Limburg.

Ok, is tof! Ergens richting Antwerpen zal zowat in het midden zijn denk ik. Ik zal ns kijken of ik iets kan vinden in die buurt.

Tot later!

Misschien graag een wandeling want in de winter met mijn fiets op de trein sleuren is wel te ontzien.

Hoi Sandra,
Zaterdag de 24 ste december lijkt me ook een goede dag voor een wandeling. Als het je leuk lijkt om dan bij de Abbaye du Val Dieu te gaan lopen hoor ik dat graag van je. Het mag natuurlijk ook een andere leuke locatie zijn. Hoe kunnen we iets concreets afspreken?

Groeten,

Chris

Hoi Sandra,
Zaterdag de 24 ste december lijkt me ook een goede dag voor een wandeling. Als het je leuk lijkt om dan bij de Abbaye du Val Dieu te gaan lopen hoor ik dat graag van je. Het mag natuurlijk ook een andere leuke locatie zijn. Hoe kunnen we iets concreets afspreken?

Groeten,

Chris
Ik heb je PM gestuurd

Hej Sandra en allen.. ik heb ook interesse in uitstapjes, weekendje weg of city trips.. een klein groepje zou wel leuk zijn en zonder verplichtingen..
De opgegeven dagen passen wel al niet, is hier plannen en niet altijd vrij mazr genoeg vrije dagen ;-)
Anyway, sluit me graag aan bij de groep.. mss is communiceren via e-mail of whatsapp groep makkelijker dan dit forum..
Greetz Tim

Hej Sandra en allen.. ik heb ook interesse in uitstapjes, weekendje weg of city trips.. een klein groepje zou wel leuk zijn en zonder verplichtingen..
De opgegeven dagen passen wel al niet, is hier plannen en niet altijd vrij mazr genoeg vrije dagen ;-)
Anyway, sluit me graag aan bij de groep.. mss is communiceren via e-mail of whatsapp groep makkelijker dan dit forum..
Greetz Tim
Hey Tim,

Ik heb je een PM gestuurd met email-adres.

Hoi allen,

Ik ben van Leuven, 39 bijna 40.

Mijn bedoeling is allereerst om mijn wandelvriendenkring uit te breiden.

En eventueel via deze weg, en mocht het klikken, een wandelreis te maken. In de Pyreneeën of de Alpen of... vanuit een vaste plek (tent of hotel of ... voor luswandelingen) of doortrekken van hut tot hut...

Hopelijk in de zomer van 2017. (juni juli augustus september)

Combinatie met zon en zee is altijd een mooie deugddoende afsluiter.

Sorrie mannen, ik zoek wel enkel vrouwen, aangezien ik een vriend heb en 't is om het simpel te houden...

Nieuwsgierige groetjes

Ellen

Niet én juni én juli én augustus én september, hé:)... Met 3 mss 4 weken ben ik al heel content. Maar dat is al te ver vooruit

Hoi allen,

Ik ben van Leuven, 39 bijna 40.

Mijn bedoeling is allereerst om mijn wandelvriendenkring uit te breiden.

En eventueel via deze weg, en mocht het klikken, een wandelreis te maken. In de Pyreneeën of de Alpen of... vanuit een vaste plek (tent of hotel of ... voor luswandelingen) of doortrekken van hut tot hut...

Hopelijk in de zomer van 2017. (juni juli augustus september)

Combinatie met zon en zee is altijd een mooie deugddoende afsluiter.

Sorrie mannen, ik zoek wel enkel vrouwen, aangezien ik een vriend heb en 't is om het simpel te houden...

Nieuwsgierige groetjes

Ellen
Dag Ellen,

Ja, is een concreet doel. Ik wandel en ik fiets. Laten we een wandeling plannen op korte termijn. Wanneer kan jij, geef mij een paar datums door? Ik ben nu vrij tem maandag maar het weer is wel slecht voor het moment. Kan jij zondag 15 januari of vrijdag 20 januari?

grts,
Sandra

Hoi Sandra!

Zondag 15 januari kan wel!

Van welke stad/dorp ben jij?

We kunnen eventueel tot het 'midden' reizen? Of ik kan met het openbaar vervoer wel gelijk tot waar komen... Als t niet aan de andere kant van t land is :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan