SandraK80
New Member
Ik ben Sandra, 41 en op zoek naar een reisgenoot, liefst vrouwelijk. Mijn verlanglijstje wat betreft te bezoeken bestemmingen is lang en ik sta te trappelen om na vaccinatie weer op pad te gaan. Maar, mijn lieve vrienden hebben allemaal relaties of houden niet van reizen. Dus, wie gaat er mee? 
Ik vind ‘t het leukst om rond te reizen, maar vind enig comfort wel steeds lekkerder worden. Of afwisselen; paar nachten cheap, paar nachten luxer. Ik vind cultuur leuk, maar mooie natuur nog leuker. Geeft mij veel groen, wit zand en een blauwe zee met gekleurde vissen en ik ben een blij meisje
Mooiste herinnering: ‘s avonds snorkelen met Manta’s in Hawaï
Ik houd wel van gezelligheid. ‘S avonds op tijd nr bed kan prima zijn, maar een drankje met wat locals of mede reizigers vind ik wel gezellig. Ik zou zeggen dat ik redelijk sportief ben. Redelijk sportief, dus 
Ik weet het...het is nog onduidelijk wanneer de wereld weer makkelijker te bezoeken is. Europa is ook prachtig en ook dat zou ik heerlijk vinden. Santorini of Portugal, bijvoorbeeld, of juist Montenegro of Slovenië.
En jij? Vertel!
Ik vind ‘t het leukst om rond te reizen, maar vind enig comfort wel steeds lekkerder worden. Of afwisselen; paar nachten cheap, paar nachten luxer. Ik vind cultuur leuk, maar mooie natuur nog leuker. Geeft mij veel groen, wit zand en een blauwe zee met gekleurde vissen en ik ben een blij meisje
Ik weet het...het is nog onduidelijk wanneer de wereld weer makkelijker te bezoeken is. Europa is ook prachtig en ook dat zou ik heerlijk vinden. Santorini of Portugal, bijvoorbeeld, of juist Montenegro of Slovenië.
En jij? Vertel!