Gaan wij samen op vakantie in 2009 (portugal)

Status
Niet open voor verdere reacties.

silva

New Member
Hey hallo

Ben vlote eerlijke meid van 42 uit delft woon samen met mijn vriend en onze vrolijke 4 voeter gaby .. werk 9 uur in de week (kantinemedewerkster) ik hou van natuur , tarasje paken , avondje stapen 80 ,90 jaren party , choppen , gewoon gezelig bij elkaar op de koffie/thee enz ... als maar leuke en gezelig is ben ik van de partij wat jij!!

Ben jij die leuke maar vooral eerlijke meid .. Om in 2009 op vakantie te gaan naar portugal ?

Ik ben benieuwd!!

Ik ben aan de vroeg kant met mijn oproep maar dat mag de pret niet druken Beter te vroeg dan te laat... Je heb wel wat tijd nodig om elkaar te leren kennen ... toch.. en voor je het weet is zo ver de tijd gaat zo snel!!

portugal lijkt mij erg mooie land en is ook niet zo ver .. zwemmen met dolfijnen is wel mijn ding!! De jouwe ook?
in portugal kan je zwemmen met dolfijnen in ecopark maar ook in de vrije zee
het lijkt me beiden erg leuk .. In 2007 ben ik naar curacao geweest.. Mijn vakantie is toen niet zo goed verlopen .. jammer .. Zwemmen met dolfijnen verliep niet zo als ik gehoopt had!! in 2009 wil ik nieuwe poging gaan wagen en hoop dan leuke maar vooral eerlijk meid / meiden te vinden die met mij de uit daging aan willen gaan . om een leuke open maar vooral eerlijk vriendschap op te bouwen .. en in de zomer van 2009 naar portugal te gaan...
naar ander land kan natuurlijk ook .. als je er maar kan zwemmen met dolfijnen en het land niet orkaan gevoelig is!!.. Veder vind ik het leuk / fijn
om in de natuur en mooie dingen te bekijken ( Geen mucea) tarasje paken
lekker zonnen opstrand , dagje choppen , enz ..

Ik heb er zin in .. en kijk er nu al naar uit .. spreek het je aan.. dan weet jij wat je moet doen toch? Mailen .. dan gaan wij vast en zeker leuke tijd met elkaar te gemoed ..

samen met groeps reis mee .. kan natuurlijk ook ..

groetjes v silva

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan