DieterV
New Member
Hallo
Na al een hele tijd te spelen met het idee is het volgende toch iets geworden waar ik voor wil gaan en met een/meerdere reisgeno(o)t(en) zou het mss nog leuker zijn.
Wat is het plan: begin 2012 (ten laatste eind april vertrekken, bedoeling is vroeger maar kan nog besproken worden)beginnen rondtrekken om mens, dier en natuur te helpen...bedoeling is ook om dit zonder planning ofzo te doen.
Greets
Dieter
Na al een hele tijd te spelen met het idee is het volgende toch iets geworden waar ik voor wil gaan en met een/meerdere reisgeno(o)t(en) zou het mss nog leuker zijn.
Wat is het plan: begin 2012 (ten laatste eind april vertrekken, bedoeling is vroeger maar kan nog besproken worden)beginnen rondtrekken om mens, dier en natuur te helpen...bedoeling is ook om dit zonder planning ofzo te doen.
- Verplaatsing: te voet, liften, ...
- Overnachten/eten: CouchSurfing, WWOOF, good-will van mensen, tent ergens opslaan...
- Wat doen tijdens de reis: zoals eerder beschreven: rondtrekken om mensen, dieren en de natuur te helpen...klusjes opknappen voor de mensen die onderdak/eten bieden zal daar natuurlijk bijkomen, maar ook op zoek gaan naar mensen die het moeilijk hebben en deze hulp bieden, helpen de natuur verzorgen,...
- Duur van de reis: ligt absoluut niet vast, mss blijkt het na enkele weken al te moeilijk, enkele maanden is wel minstens de bedoeling, als het meevalt kan het voor zeer lange tijd zijn (voor mij toch)
Greets
Dieter