Gek op Griekenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crete

New Member
Hallo,
Ik ben zot van Griekenland met name naar Kreta reis ik graag. Ik ben alleenstaande en reis altijd alleen. Graag zou ik eens met iemand samen gaan.
Mijn interesse gaat vooral uit naar de taal, de natuur, de mensen, het eten, door de bergen met de scooter, wandelen. Ik verblijf meestal in een studiootje om zoveel mogelijk onder de locale mensen te zijn.

Groetjes,

Cien

Dag Cien...

Ik zoek iets voor februari of maart... even weg... Ik ben nog nooit in Griekenland geweest. Wel al een aantal andere landen. Tutrkije en Noorwegen zijn het verste...

Ben 39 jaar, en hou van bergen, zon, eten, natuur, cultuur, ... vanalles wat. Heb nood om er eens uit te gaan... weet wel niet of deze periode ideaal is wat betreft het weer...

Ben van Leuven.

Groetjes
Ellen

Hallo,
Ik ben zot van Griekenland met name naar Kreta reis ik graag. Ik ben alleenstaande en reis altijd alleen. Graag zou ik eens met iemand samen gaan.
Mijn interesse gaat vooral uit naar de taal, de natuur, de mensen, het eten, door de bergen met de scooter, wandelen. Ik verblijf meestal in een studiootje om zoveel mogelijk onder de locale mensen te zijn.

Groetjes,

Cien
heeyy, graag zou ik ook naar griekenland reizen, in welke periode plan je? groetjes

Hallo,

Groetjes,

Cien

Hey, ik zie hier precies de reisomschrijving van mezelf staan :LOL:
ik ben ook zo zot van Griekenland! Maar doe dat liever met reisgezelschap.

Hoi Anita,ik ben ook zo zot van Griekenland zowel vasteland als de eilandjes.Ik kan zelfs 2 maanden ervoor uittrekken namelijk januari en februari 2018.Ik ben een jongeman van 48 jaar uit het Antwerpse.Ik reis veel liever met zijn tweetjes dan alleen want ik babbel heel graag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan