Georganiseerde groepsreis in juli of augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

fioni

Member
Hallo,
Heb al verschillende pogingen gedaan op dit reisforum en mss vind ik deze keer wel een gelijkgestemde ziel.
Wil graag in juli of augustus een georganiseerde groepsreis maken. Heb dit ondertussen al enkele malen gedaan: Cuba, Ethiopie, Vietnam, Cambodja,India heb ik reeds gezien. Nu wil ik graag een ander land verkennen maar liefst niet alleen.:good: Low budget en backpacken zie ik ook niet zo zitten.:bad:
Wie zich geroepen voelt mag steeds een berichtje nalaten. Ikzelf ben een 32jarige kleuteronderwijzeres uit Tienen. Liefst iemand uit Belgie, zou graag afspreken alvorens op reis te vertrekken om te kijken of er een klik is.:tongue:
Ik wacht op vele positieve reacties, groetjes

hoi'kes

Wel land zou je graag doen en via welke reisorganisatie?
ik heb ook al vaak groepsreizen gedaan. Telkens alleen in geschreven - ben al in verschillende landen geweest.
Zou wel nog maar een dikke twee weken weg kunnen in de zomer.
mijn mailadres: [email protected]
aja ben 35 V uit Turnhout.
Groetjes
Ilse

hallo

indien je interesse hebt kan je altijd iets posten op het forum "vakantie 2011".
we zijn hier met enkele die wel graag als groep op vakantie gaan dus je ziet maar.
indien je het ziet zitten wacht niet te lang want juli komt er al snel aan.

gr

Hey

Ik ben 25 jaar en woonachtig in Mol, provincie Antwerpen. Ik ben leerkracht en heb dus ook tijdens juli en augustus vakantie maar kan eigenlijk enkel in juli op vakantie. Heb interesse in het maken van een groepsreis en wil wel weten waar dit naartoe gaat :-)

mvg
Simon

reis Ecuador

Hallo,

Woon te Quito, Ecuador en dit land heeft alles te bieden, van een jungletocht, mooie steden en cultuur tot strand.
In juli kom ik terug naar Belgie en nadien ga ik als gids mee op groepsreis.
(reizen maak ik op maat in het reisbureau)
Indien je het ziet zitten, laat een berichtje na en ik stuur je een reisvoorstel :good:
je kan me bereiken op [email protected]
groetjes
Patricia

voor diegene die echt interesse hebben kunnen jullie mss best een mailtje naar mij sturen [email protected] anders gaat er nooit iets van komen.

hierbij doe ik ook een oproep aan de dames want tot nu toe zijn we met 2 mannen en 1 vrouw (ik).

gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan