gezocht: reisgenootje naar de zon ( periode nov-dec)

• Onderwerp starter Onderwerp starter sahin
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sahin

Member
Hoi,

Ik ben 25v en zoek een reisgenootje voor ergens in de periode halverwege november - begin december voor een zonvakantie.

Ik had gedacht aan een weekje(8 of 10 dagen) Egypte maar het mag gerust iets anders zijn als het maar warm is.
Doordat ik nog maar een jaar afgestudeerd ben en werk zonder al te veel vakantie wordt het waarschijnlijk geen reis om van het ene naar het andere te trekken. Een mooie uitstap kan me allezins boeien en 's avonds een stapje zetten des te meer.

Zin om mee te gaan??? Laat zeker iets weten en wie weet gaan we binnen 2 maanden samen op reis!

Groetjes Sahin

Hallo

Hallo,

Ik ben een vrouw van 28 en zou ook graag begin december een weekje naar de zon gaan. Maar aangezien ik in egypte en turkije al redelijk vaak geweest ben, zou ik nu kiezen voor cuba of de dominicaanse republiek. Beide landen zijn tegenwoordig goed betaalbaar. Ik hou ook van in de zon liggen, cocktails drinken, af en toe een uitstapje en s avonds af en toe op stap.
Laat maar iets weten als dit jou aanspreekt..

Grtz,
Vanessa

Hey Vanessa,

Dit spreekt me zeker aan!
Wanneer zou je het liefst gaan in december en heb je al enig idee van welk hotel? Cuba of Dominicaanse republiek speelt echt geen rol want beide stonden op mijn lijstje om zeker nog eens te doen.
Maar misschien heb jij ook wel vragen... je mag deze gerust doormailen naar [email protected]

Groetjes Sahin

Hey

Hey Sahin,

Ik wil het liefst naar cuba gaan. Ben nog aan t twijfelen over de periode. Ofwel 12 december vertrekken ofwel mss pas in januari. Qua hotel speelt dat voor mij geen rol. Wel liefst een all inclusive en niet de duurste.
Maar het is natuurlijk pas binnen 3 maanden, we kunnen nog even afwachten he.

Grtz,
Vanessa

Hey

Hey,

Ik heb al goede dingen gehoord over Cuba dus ik zie het wel zitten om naar daar te gaan. Ik kan helaas wel geen verlof nemen in januari. December is geen probleem... dus je moet maar laten weten wat je beslist. Ik ben zeker geïnteresseerd om mee te gaan. Ik zou het ongeveer een maand op voorhand moeten weten zodat mijn baas er rekening kan mee houden dat ik er een week niet ben.

Groetjes Sahin

hallo

Hey Sahin, Vanessa

Ik zoek ook nog een reispartner voor die periode en voor een weekje. Ben een m 27 uit Boom, Antwerpen. Ik dacht wel eerder aan een last-minute rond de Middellandse Zee omdat dan de prijs toch wel wat binnen de perken blijft. MAAR ik heb evenwel geen idee wat het budget voor een weekje Cuba moet zijn?! Hebben julie daar een idee van? Het zegt mij in ieder geval wel heel wat!
Een strand is leuk, maar een interessante uitstap of 's avonds een stapje zetten moet er zeker ook bij zitten!

Zien jullie dat ook zitten? Laat het me weten.... thanks!
Greetz, Bjorn

Laatst bewerkt:
Hey bjorn,

Ik wil het ook een beetje goedkoop houden hoor. Maar heb al reizen gezien naar cuba van 800 euro en dat vind ik nog te doen. Aangezien je voor egypte toch ook al gauw 500 euro betaalt, vind ik het die meerprijs wel waard om naar cuba te kunnen gaan. Ik kan alleen op 12 december vertrekken (moet eerst nog verlof vragen, maar bon). En voor de rest zie ik dat helemaal zitten: strand, stadjes bezoeken en s avonds cocktails drinken!

Grtz,
Vanessa

Hey Vanessa en Bjorn,

Ik denk voor 800 euro dat je al een mooie reis hebt. Ik heb ondertussen nog een reactie gekregen op mijn mailadres van Mathias (22, van rond Gent) die het eventueel ook ziet zitten om op reis te gaan. Dus als jullie het zien zitten, kunnen we misschien met zijn allen vertrekken.

Als jullie zin hebben kunnen we later eens afspreken en verder plannen en /of elkaar ietsje beter leren kennen.

Groetjes Sahin

Cuba

Dag Dames

Cuba lijkt mij echt wel de moeite en dat wordt ongetwijfeld een prachtige reis! Maar ik had al iets gezien van bvb 8d Mallorca All-In aan €360, dan is €800 meer dan't dubbele en je zit ook aan een strand met palmbomen...

Ik ben dit jaar al eens op reis gegaan, en 2 -relatief- dure reizen is wat veel. Voor mij is het enkel de bedoeling er gewoon ff tussenuit te zijn.

Zoals ik al zei zal dat wel een superreis worden, en €800 is op zich nog niet veel voor Cuba, maar voor mij hoeft dat niet. Da's ook nog eens minstens 9 uren vliegen... dan ben je ook al 2 dagen kwijt van je weekje verlof (heen en terug).

Veel plezier in ieder geval. Ik twijfel er niet aan dat jullie jullie ongelofelijk gaan amuseren!

Groetjes, Bjorn

Dag mensen, ik ben ook wel geïnteresseerd om begin december mee te gaan, maar ik zou moeten weten wanneer juist, want dit verlof moet ik dus ook op voorhand aanvragen. Ik ben nog niet naar cuba of de dominicaanse republiek geweest. Ik hou zelf wel van de warmere landen, en ik weet dat het toch zeker zo'n 25 à 30 graden ginder is in december. Ideaal dus. Ik ben zelf 31 m (ook uit Boom :smile:) Laat maar iets weten als jullie geïnteresseerd zijn.

Groetjes, James

Hey James,

Ik kan eigenlijk alleen vertrekken op 12 december, en moet mn verlof ook nog aanvragen hoor.. Het liefst toch naar cuba omdat ik al gehoord heb dat er op de dominicaanse echt niet veel te zien is.

Grtz,
Vanessa

Ik kan maar verlof nemen tot en met 20 december, dus voor mij zal het toch maar voor 1 week zijn. Laat me maar iets weten als je geïnteresserd bent.

Groetjes,

James

Hey,

Van 12 tot 20 december is perfect voor mij, dat is net een 9 dagen, ideaal om naar cuba te gaan. Nu nog verlof vragen en krijgen he, ik ga daar nog even mee wachten.

Grtz

hey,

De periode is oké voor mij. Als we terug komen ben ik dan nog 2 weken thuis, dus het is eigenlijk ideaal. Ik moet ook wel mijn verlof aanvragen maar ik denk niet dat het een probleem zal zijn... alé ik hoop toch van niet! Ik heb er echt wel zin in! En met hoe meer, hoe beter hé.

Vanessa, waar heb je ergens die reis gezien van rond de 800 euro?
James, sorry voor de late reactie maar ik had mijn mails nog niet kunnen bekijken.

Groetjes sahin

Hey,

Ik kijk meestal op straus nl of vakantiekaart.nl. Dat is dan wel vertrekken via amsterdam. Maar als we een last minute afwachten, zullen we ook wel een reis vanuit brussel vinden voor die prijs.

Hey,

heb net eens gekeken op vakantiekaart en er staan echt een paar goeie dingen op. De zin om te vertrekken vergroot alleen maar. Via amsterdam vertrekken zie ik wel zitten, maar we kunnen best nog een beetje afwachten, al vrees ik dat we zo'n aanbiedingen hier niet gaan vinden.

Groetjes Sahin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan