Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Gezocht: reismaatje Zuid-Amerika vanaf mrt - april 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lara Elzinga

New Member
Hallo allemaal!

In maart/april wil ik graag gaan reizen door Zuid en Midden-Amerika. Nu dacht ik; het is natuurlijk gezelliger om deze te gekke ervaringen te delen met iemand! Mijn idee is om te beginnen in Brazilie, en dan vervolgens via Uruguay naar de westkant te reizen. (dus Chili, Argentinie, eventueel Colombia) enz. Ik sta echter zeker open voor het samen bedenken van een toffe route, zolang we maar een beetje op een lijn zitten wat betreft de landen die we willen bezoeken qua veiligheid, enz.

Over mij: ik ben een spontane, pas afgestudeerde 27 jarige meid die graag het avontuur aangaat en spontaan dingen onderneemt. Echter ben ik altijd verantwoord en gebruik mijn common sense. Sta jij nou ook te popelen om rond maart/april weg te gaan? wellicht kunnen we een keer gaan borrelen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...