Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Gezocht voor een roadtrip door de Isère, Hautes-Alpes & Savoie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bailamos010

New Member
Hi,
Voor een nieuw te starten project [het maken van een foto/documentaire boek] ben ik op zoek naar een Camper-Van/ Skimaatje(s) - [aantal mensen -keer X- afhankelijk van de grote van de Camper of Van]
Om een roadtrip te maken langs meerdere grote & kleine Franse skigebieden in de departementen; Isère, Hautes-Alpes & Savoie.
Steekwoorden voor dit project o.a: Sneeuw, Skieen, Snowboard, Tiny living, Back to Basics, Eco footprint, Interieur & Food.

Iets meer over mij; Fotograaf op ski’s - Zowel on & off piste. || Fotografie (ski/bergsport, lifestyle,food & interieur) || 40 jaar Plus jonge levensgenieter ;-) Ski sinds mn 5e...Naast de jaarlijkse skivakantie met mijn gezin, met regelmaat zakelijk en/of privé te vinden in de bergen..Ik heb daarnaast meerdere seizoenen in de sneeuw ‘gewerkt’ als skileraar, groeps-reisbegeleiding, skifitness en een aantal jaar als vrijwilliger ski instructie gegeven aan mensen met een lichamelijke beperking.
Verder hooked on fotografie, mac, techtrends, koken, architectuur en nog veel meer ;-)
Jij/Jullie; Zelfstarter, ondernemend, sociaal, Goede ski en of snowboard ervaring, en in het bezit van een Rijbewijs.
Leeftijd/Geslacht; Geen voorkeur.
Duur: (open voor opties) +|_ 1 maand- vanaf maart 2020 - en/of een opzet voor het seizoen 20/21.
Heb je een creatieve achtergrond of ben je bijvoorbeeld bezig met vloggen, bloggen, editen, photoshop etc etc dan is dit zeker een pre

Lijkt je dit wat? Stuur mij dan een pb met wat van jou achtergrond , je email & telefoonnummer.
Ik neem dan z.s.m. contact met je op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...