Goedkope Europa-reis augustus/september

Status
Niet open voor verdere reacties.

dancinglover

New Member
Hallo allemaal,

Ik heb op 26 augustus en 2 september een herexamen en wil er toch van profiteren om een reisje te doen.
Het liefst low budget, maar wel geen trekrugzakgedoe, liefst een jeugdherberg(ik ben niet zo voor superchique hotels)
Mijn eerste keuze gaat naar Hongarije, omdat mijn grootvader van Hongarije was. Maar aangezien ik vorig jaar nog meer begonnen ben met echt reizen, heb ik een ruime keuze.
Het liefst wil ik toch wel de warmte opzoeken.
Voor de rest hou ik van een combinatie van ontspanning en ontdekking.
Het liefst mensen van mijn leeftijd (ik ben 20), maar ik ben eigenlijk zeer flexibel daarin. Zolang het maar klikt.

Ofwel wil ik dit 1 van de eerste 2 weken van augustus, ofwel net na mijn herexamens (dat is september, dus misschien ergens wel goedkoper en minder toeristen dus aangenamer)

Groetjes
Marika

Hongarije, dat lijkt me wel wat.
Ik moet wel zeggen dat ik al ietsje ouder ben (31). Maar voor de rest ben ik een sportieve man die wel eens graag wat cultuur opsnuift.
September zou mij trouwens uitstekend passen.

Groeten

Bart

Hallo

Hallo,
Ik ben jorre, 18 en wil graag op reis. Ik heb gedaan met mn vakantiejob en wil )wel een deel van) de $$ gebruiken om te reizen.

Hongarije lijkt me ook wel leuk. De periode past +- (ik ben vrij van NU tot 6 augustus. dan help ik mee op folkfestival dranouter..) en in september heb ik ook nog tijd.

Eigenlijk zou ik graag nu maandag al vertrekken aangezien ik al 5 of 6 aug. terug moet zijn. Zou dat lukken?

Een interrailpas is waarschijnlijkst het interessantst, of zijn er goedkope vliegreizen??

Laat maar iets weten,
Groeten,
Jorre

hey!

ik zou ook heel graag voor mijn herexamens (23 augustus) nog op reis gaan, liefst niet te duur, en mooi weer, en graag een beetje een actieve vakantie.

ik ben 21 jaar en student in gent

mocht je nog geen reisgenoot hebben, kunnen we eens afspreken!

groetjes,

Ann-Sofie

Hey Marika, ik vertrek volgende woensdag of donderdag met de auto (airco en opendak) via Duitsland, Oostenrijk, Slovenië, Kroatië, Servië naar Albanië. Stuk voor stuk prachtige, maar ongekende streken. Er ligt niets vast, dus alles kan.
T is een beetje avontuur :) Waar het leuk is stoppen we en blijven we effe hangen. Het moet vooral fun zijn waarbij we elke dag kunnen lachen.
Laat maar iets weten als je er zin zou in hebben. Anderen mogen ook reageren liefst per mail [email protected]
grtjs Erik

Reis begin september!

Hey Marika, Hongarije lijkt me echt een leuke reisbestemming! De natuur is er prachtig, veel weidse landschappen en rust :smile: De reisformule spreekt me erg aan. Voor ik het nog vergeet te vermelden... Ik ben een student (M) (22j) uit het Mechelse en wil er graag eens tussenuit voor ik weer als jobstudent aan de slag moet.

Indien je al weg moest geweest zijn..., anderen die interesse hebben mogen ook altijd een privèberichtje sturen :wink: Ik sta open voor andere suggesties.

Periode: 1/9/09-15/9/09 (liefst een reis van 7-10 dagen)

Groetjes

Laatst bewerkt:
Hey,

ben er zelf 24, studeer niet meer, die tijd is voorbij, maar heb wel verlof tot 15 september. Een toffe reis, maakt niet uit naar waar, eind augustus begin september zou dus ideaal zijn.

Ik woon in Kessel-lo en zoek zelf een leuke bestemming, niet om te bakken en te braden in de zon, maar gewoon te genieten van rust, natuur, cultuur...

groetjes,

Wesley

Waarom niet eens afspreken... Zou graag zelf nog een reisje willen maken. Vriendinnen boeken maanden op voorhand, terwijl ik eerder wat avontuurlijk hierin ben en kies voor last minute aanbiedingen.
Ik kan het vaak wel goed vinden in de omgang met anderen, maar op voorhand even stilstaan over wat een ideale vakantie juist inhoudt bij een frisse pint zie ik toch beter zitten...
Tot half september ben ik vrij ( studente van 21 ), iemand interesse om eens af te spreken en we zien wel? :cool:

hey,

ik uit Kessel-lo, van waar jij? Die pint spreekt me wel aan om samen tot een vakantiebestemming te komen.

Heb nog verlof tot 13 september... tzal dus wat vlug mogen gaan.

groetjes,

Wesley

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan