Hey,
Zin om de GR20 in Corsica te stappen?
Ik zoek een stapgenoot van zondag 11 juli tot zaterdag 24 juli 2010. Door een serieuze blessure kan mijn reisgenoot niet mee.
Alle informatie is reeds verzameld, ook het vervoer is geregeld. [/COLOR]
Je hoeft enkel je rugzak te pakken en een beetje in conditie te zijn
De reisplanning ziet er als volgt uit:
zondag 11 juli:
late namiddag vliegtuig van Brussel-Charleroi naar Nice (70 euro pp)
overnachting in hotelletje in Nice (al geboekt)
maandag 12 juli:
's morgens de boot van Nice naar Calvi (30 euro). Calvi ligt op 20 min met de bus van het vertrekpunt van de GR.
dinsdag 13 juli tot vrijdag 23 juli: staptocht
-ofwel stappen we 9 dagen tot in Vizzavona om daar de bus te nemen naar het zuiden (stapdagen van 6-7u)
-ofwel stappen we 11 dagen tot Conca (eindpunt GR) met stapdagen tot 10u
-ofwel lopen we de volledige GR, maar ik vrees dat ik daarvoor al helemaal geen kandidaten ga vinden
Overnachten kan in een tent (4euro/nacht) of in de hut (10 euro/nacht), je kan zelf koken of in de hut eten.
zaterdag 24 juli:
late namiddag vertrekt het vliegtuig van Figari naar Brussel (100 euro pp)
Figari ligt in het Zuiden van Corisca en ligt het korst bij het eindpunt van de GR
Mocht je interesse hebben, laat dan snel iets weten via j[email protected]
Misschien nog zeggen dat ik 27 ben en voldoende ervaring heb met bergtochten. Mijn vrije tijd besteed ik voornamelijk aan klimmen (indoor & outdoor) en lopen… en op vakantie in de bergen gaan natuurlijk!
Groetjes en hopelijk tot binnenkort
Joke Vanreppelen
Zin om de GR20 in Corsica te stappen?
Ik zoek een stapgenoot van zondag 11 juli tot zaterdag 24 juli 2010. Door een serieuze blessure kan mijn reisgenoot niet mee.
Alle informatie is reeds verzameld, ook het vervoer is geregeld. [/COLOR]
Je hoeft enkel je rugzak te pakken en een beetje in conditie te zijn
De reisplanning ziet er als volgt uit:
zondag 11 juli:
late namiddag vliegtuig van Brussel-Charleroi naar Nice (70 euro pp)
overnachting in hotelletje in Nice (al geboekt)
maandag 12 juli:
's morgens de boot van Nice naar Calvi (30 euro). Calvi ligt op 20 min met de bus van het vertrekpunt van de GR.
dinsdag 13 juli tot vrijdag 23 juli: staptocht
-ofwel stappen we 9 dagen tot in Vizzavona om daar de bus te nemen naar het zuiden (stapdagen van 6-7u)
-ofwel stappen we 11 dagen tot Conca (eindpunt GR) met stapdagen tot 10u
-ofwel lopen we de volledige GR, maar ik vrees dat ik daarvoor al helemaal geen kandidaten ga vinden
Overnachten kan in een tent (4euro/nacht) of in de hut (10 euro/nacht), je kan zelf koken of in de hut eten.
zaterdag 24 juli:
late namiddag vertrekt het vliegtuig van Figari naar Brussel (100 euro pp)
Figari ligt in het Zuiden van Corisca en ligt het korst bij het eindpunt van de GR
Mocht je interesse hebben, laat dan snel iets weten via j[email protected]
Misschien nog zeggen dat ik 27 ben en voldoende ervaring heb met bergtochten. Mijn vrije tijd besteed ik voornamelijk aan klimmen (indoor & outdoor) en lopen… en op vakantie in de bergen gaan natuurlijk!
Groetjes en hopelijk tot binnenkort
Joke Vanreppelen