Griekse eilanden, begin september

Status
Niet open voor verdere reacties.

poesinneke

New Member
hey iedereen, ik ben nog op zoek naar een reisgenoot voor een van de griekse eilanden. Zou graag eind augustus begin september 2010 vertrekken. Ik zou vooral gaan om wat te fotograferen is nl mijn hobby, maar kan ook gerust genieten van een dagje relaxen aan zwembad. Ben niet echt een uitgaanstype maar een drankje aan de bar moet zeker kunnen.
Verder ben ik een vrouw van 27 en zoek ook m/v rond die leeftijd. Ik ben van rond brussel. Eventueel ook interesse in fotografie maar dit hoeft zeker niet.

hey iedereen, ik ben nog op zoek naar een reisgenoot voor een van de griekse eilanden. Zou graag eind augustus begin september 2010 vertrekken. Ik zou vooral gaan om wat te fotograferen is nl mijn hobby, maar kan ook gerust genieten van een dagje relaxen aan zwembad. Ben niet echt een uitgaanstype maar een drankje aan de bar moet zeker kunnen.
Verder ben ik een vrouw van 27 en zoek ook m/v rond die leeftijd. Ik ben van rond brussel. Eventueel ook interesse in fotografie maar dit hoeft zeker niet.

Hallo poesinneke, ik vertrek meestal ook begin september en neem meestal een all in (meestal een warm land). Ik kan genieten van een dagje relaxen, maar evengoed hou ik ervan om het land wat te verkennen via een paar excursies. Zelf ben ik 31 jaar en kom uit antwerpen. Laat maar iets weten als je geïnteresseerd bent. Groetjes. J.

Hey

Tuurlijk, en naar waar zou je dan gaan? Mij interesseert vooral de griekse eilanden en in het bijzonder Corfu of Rhodos.
Zoals ik ook al zei ga ik vooral om te fotograferen en te relaxen.
En voor de rest heb ik eigenlijk geen idee hoe dat hier in zijn werk moet gaan.

Kunt me misschien helpen

groetjes

Hey, ik heb in het verleden vooral de arabische landen bezocht (turkije, egypte, tunesië, enz..) De griekse eilanden heb ik nog niet bezocht. Het speelt geen rol welk eiland, als het maar (erg) warm is :good: Ik verkies wel om te gaan met een betrouwbare reisoperator (thomas cook, jetair).

Ja ik zou ook met een bekende gaan. tja warm, hoewarm moet dat voor jou zo zijn? in september is het op die eilanden zo'n 30 graden. Is dat genoeg?

Voor mij moet het minstens 30 graden zijn :cool:. Ik kan zeer goed tegen de warmte. Als je meer persoonlijke gegevens wil verkrijgen, contacteer me dan via een privé berichtje. Ik sta ook op facebook. Groetjes.

J.

Vakantie Corfu

Ik probeer zo goed mogelijk het vakantiehuisje te omschrijven (zet een paar foto's in bijlage).
Het huisje ligt op een prachtige locatie. Corfu is zowieso al heel mooi, maar waar het huisje ligt is het prachtig. Midden in de natuur, kort bij de zee en op wandelafstand van restaurants en winkels. Het huis ligt op wandelafstand, zeg 3 a 400 meter van het mooiste zandstrand van Corfu (Mirtiotissa).

De huurders kunnen beschikken over (indien nodig) twee slaapkamers (met elk twee bedden) en apart toilet. Op het grote terras (met zicht op zee) zijn er ook voldoende ligstoelen en tafels enz. er is zelfs een bbq. In de keuken is alle (basic) materiaal aanwezig.

En dan: wellicht ook niet onbelangrijk de prijs.
Voor kamer(s) betaal je 30 euro/dag of 420 euro voor 14 dagen in het hoogseizoen.
Tel daar nog bij een vliegticket van (bijvoorbeeld van 6-20 juli) 198 euro heen en terug per persoon (volwassenen). Je kan natuurlijk ook met de wagen gaan (Italie en dan veerboot).

Het andere gedeelte van het huis wordt door ons gehuurd. We zijn zelf de eerste drie weken van juli ginder (wellicht van 3 tot 23 juli).

Oh ja: we zoeken wel mensen die ENKEL de huishuur willen delen en niets anders (we kregen al veel seksueel getinte reacties, vandaar).

Laat je ons sowieso iets weten, ook als het aanbod niets voor jullie is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan