Groepsreis Java - Bali

Status
Niet open voor verdere reacties.

linda10

New Member
Hallo,

Ik wil graag een groepsreis maken van Java naar Bali.
Dit is de reis die ik graag wil gaan doen:
http://www.fox.nl/rondreizen/indone...eis-java-bali/garuda-indonesia/reisinformatie

Dit is voor mij de eerstse keer zo ver weg, vandaar in een groepsreis!
En het is makkelijk alles is voor je geregeld, en wil graag wat zien van de wereld.
Ik wil graag rond de periode eind juni.

Als je alleen gaat in een groepsreis moet je meer betalen dan met ze tweeën.
Want je krijgt allemaal toeslagen erbij omdat je alleen bent.
En omdat vrienden van mij er geen geld voor hebben of niet mee willen gaan, ben ik maar alleen.
En ben opzoek naar iemand tussen de 18 en 25 jaar oud man of vrouw maakt niet uit die graag met mij mee wilt gaan.

Gr, Linda

Laatst bewerkt:
Groepreis Java - Bali

Hi Linda,

Je kunt de reis even goed alleen doen.
Ik kan je reis uitstippelen, omdat in die plaats van de wereld, ligt mijn hart "begraven".
Aan je de beslissing !

Groetjes
Gecko

Rondreis Indonesië

Hallo Linda,

Ik heb net jouw oproep zitten lezen en ben eigenlijk benieuwd naar jouw plannen. Ikzelf ben ook opzoek naar reisgenoten tussen 18-25. Ik heb wel al een ticket geboekt voor naar Indonesië, ik vertek van 11-05-2012 en ga eind juni weer terug(retourdatum is wijzigbaar). Mijn doel is om de hoogtepunten van het land te zien; natuur, cultuur en ook het uitgaansleven (Het uitgaansleven in Bali schijnt leuk te zijn). Ik ben bijna 20 en geboren in Indonesië. Heb net mijn VWO afgerond en in dit tussenjaartje wil ik gaan reizen. Ik zag dat je via FOX reizen wil gaan, maar het is een pakket en komt volgens mij ook duurder uit dan dat je alles lokaal reageert. Hoe dan ook, ik ben benieuwd naar jouw reactie!

Groetjes,
Lisa

Groepreis Java - Bali

Hallo Linda & Lkusu

Bali is goddelijk ! Als jullie info's willen, ik sta ter jullie beschikking...
Ik ben daar 3 keer geweest, de laatste keer ben ik 1 maand gebleven.

We kunnen ook een discussie starten over Bali... :smile:

Groetjes
Gecko

hey

hey Lisa ,

Ik ben Kirsten ik ben 17 jaar en ik wil in augustus ook naar javi en bali net met dezelfde organisatie fox en ik ga ook met een groepsreis want ik ben nog een beetje te jong voor alleen te gaan . De reden waarom ik in augustus ga is omdat ik in juli vakantiewerk ga doen voor nog wat bij te verdienen want ik ben nog volop aan het sparen.

groetjes xx

Groepreis Java - Bali

Ik heb gekeken naar de reis die "Fox" voorstelt.
Als jullie een groep vormen (of niet), individueel zal (zou ik zeggen) de 1/2 goedkoper zal zijn.
Hebben jullie 5-sterren hotels nodig? Jullie betalen voor de luxe die je achterlaat !
Alle plaatsen die ze aanbieden (vooral op Bali) zijn de duurste en vol met toeristen en van de echte Bali of Java, zullen jullie absoluut niets zien.
Als je een land wil "zien", vermijd zeer zeker de toeristische plaatsen (duur, "fake" en je geld niet waard); anders, gaat je de ziel van het land nooit zien !
Je wilt toch de echte Java en Bali zien? Ga dan in groep, maar niet met een reisorganisatie...je maakt je eigen route, de tijd is van je en als je ergens langer wilt blijven...waarom niet?:confused:

Kijk hier: http://www.villarumahsungai.com/nl/index.html
en ze geven korting voor een groep...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan