Hallo allemaal, ik zit eraan te denken om a.s. kerstmis en nieuwjaar de groepsreis Sri Lanka Cultuur & Strand met Shoestring te maken. Het betreft een single reis van 16 dagen, vertrek op 22 december 2018 en terugkomst op 6 januari 2019. Het komt erop neer dat de eerste week in het teken staat van dingen ondernemen (dus ook reizen) en het grootste deel van de 2e week naar eigen invulling aan het strand (maar ook excursies etc. mogelijk). Er zijn nog niet zoveel boekingen dus ik ben op zoek naar geïnteresseerden (man of vrouw maakt niet uit, leeftijd in beginsel ook niet maar vind het wel leuk als er ook mensen in beetje zelfde leeftijdscategorie mee gaan dus 25-40 ongeveer). Sowieso omdat meer mensen leuker is, maar wellicht kunnen we vooraf al kennis maken en kijken of er een klik is om eventueel samen te boeken (zodat we een kamer delen), maar dat is geen must voor mij. Dus als je geïnteresseerd bent maar wel een eigen kamer wil, is dat ook prima (maar dan betaal je een 1-persoonskamer toeslag).
Dus heb ik je interesse gewekt en overweeg je serieus om mee te gaan, dan hoor ik het graag van je. Mochten er mensen zijn die in dezelfde periode soortgelijke reis naar Sri Lanka willen maken maar dit liever zelf organiseren, dan sta ik daar ook open voor om dat samen te doen (eventueel met een paar personen).
Oja, ik ben zelf een 35-jarige (maar voel me jonger) brabander (omg. Eindhoven).
Als er vragen zijn, stel ze gerust!
Groetjes, Peter
Dus heb ik je interesse gewekt en overweeg je serieus om mee te gaan, dan hoor ik het graag van je. Mochten er mensen zijn die in dezelfde periode soortgelijke reis naar Sri Lanka willen maken maar dit liever zelf organiseren, dan sta ik daar ook open voor om dat samen te doen (eventueel met een paar personen).
Oja, ik ben zelf een 35-jarige (maar voel me jonger) brabander (omg. Eindhoven).
Als er vragen zijn, stel ze gerust!
Groetjes, Peter