Hawaii

Status
Niet open voor verdere reacties.
hawai

Klinkt op zich niet slecht, maar is dat daar nu niet één en al chaos en cholera enzo?...

Edit: Ahnee, dat is Haïti :-) Dom van me ;-)

Laatst bewerkt:
reis

Rond welke periode zou je gaan??Heb je msn?Ik zou graag meer info vernemen want het spreekt me erg aan...
Grtjs

Hej,

Hawaii is een bestemming die ik ook heel graag eens zou willen doen. De perfecte locatie om te watersporten. Ik zou er graag eens willen golfsurfen.
Wat is jou verhaal?

Ik sta in het onderwijs dus ben zowel in de maand juli als augustus vrij.
Dennis, 26 jaar, man, Antwerpen

hawaii reisgezel

Hey, ik zoek iemand die mee naar hawaii wil om rond te reizen. Datum overeen te komen met elkaar. Ik wil zo veel mogelijk zien van de eilanden.

Laatst bewerkt:
hawaii reisgezel

Hey ik zoek iemand om op reis te gaan naar hawaii voor een rondreis. ik wil zoveel mogelijk eilanden doen. iemand dat ook interesse heeft?

Wie heeft er zin om deze zomer mee te gaan naar Hawaii?

Ikzelf ben een meisje van 24 uit de omgeving van Antwerpen.

Hallo,

ik ben een 23 jarig meisje van Limburg,ik reis enorm graag en kan er niet goed doen op een jaar Hawai is altijd een droom geweest,ik heb zeker intresse om mee te gaan,laat je iets weten als je nog steeds naar iemand opzoek bent
Groetjes
Mandy

Hoi,

Ik zou een reis naar Hawaii ook wel zien zitten, maar heb me er nog niet in verdiept en weet dus ook niet zo goed wat het land te bieden heeft (buiten natuurpracht!). Ik heb een aantal reacties gelezen, maar niemand zei echt welke plannen en wat info...
Dus: ik ben Jolien, v, 22 jaar, Gent, studeert voor leerkracht en ben in de maanden juli, aug. en sept. vrij. Reisduur: +-4 weken, avontuurlijk reizen (wandelen en cultuur) en de verschillende mogelijke eilanden doen met de auto indien mogelijk.

Lijkt dit plan iemand wat, laat gerust een bericht achter.

Grtjs, Jolien

juli 2011

Ik ben ook een studente (24j) te Leuven en heb hopelijk de hele zomervakantie vrij (tot nu toe wel). Ik zou ook graag een maand naar het buitenland gaan (juli). Hawaii lijkt me ook wel mooi en leuk. Mijn ingrediënten voor een reis zijn een beetje van alles, cultuur, natuur... Ik probeer low budget te reizen.

Dus ik heb zeker interesse in Hawaii.

Groetjes
Rachel

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan