Hoi iedereen,Ik ben een jongeman van 27 jaar uit Roeselare. Ik ben op zoek naar reisgenoot (M/V) met een leeftijd van 20 tot 30 jaar. Dit jaar plan ik een avontuurlijke wandelreis in de Schotse Hooglanden. Jammer genoeg vind ik niemand in mijn directe vriendenkring die mijn mening deelt. Ik doe al graag iets anders dan de traditionele vakanties en heb ook nog op camping gezeten in de Ardennen, Duitsland en Denemarken. Dit jaar zie ik het zoals gezegd ietsje groter. De trip waarover ik spreek noemt ' The West Highland way'. Deze tocht voert je over 150 kilometer kilometer vanuit de Glasgow naar de Schotse Hooglanden in 8 dagen. Je kunt er overnachten in bed en breakfasts en kleine hotels of met een tent (nog goedkoper dan het voorstel hieronder). Wild kamperen is in Schotland toegelaten mits het respecteren van enkele regels.
Deze reis is helemaal niet duur: 532 euro per persoon en je kan opteren voor een extra dag in Fort William of Glasgow voor 47 euro. De vliegtuigtickets bij Ryan Air kosten ongeveer 100 euro heen en terug Charleroi-Glasgow. Geef me een seintje als je interesse hebt, hopelijk tot vlug ;-)
Deze reis is helemaal niet duur: 532 euro per persoon en je kan opteren voor een extra dag in Fort William of Glasgow voor 47 euro. De vliegtuigtickets bij Ryan Air kosten ongeveer 100 euro heen en terug Charleroi-Glasgow. Geef me een seintje als je interesse hebt, hopelijk tot vlug ;-)