Hoi ...reisje vanaf 10 september

Status
Niet open voor verdere reacties.

leukedame

Member
Ik zoek een leuke of meerdere leuke vlotte mensen die meewillen naar Italie en dit een rondreis door Zuid-Italie
Heb net een weekje Cyprus achter de rug....en wil wel eens zo een rondreis doen...met proeverijen allerhande van het lekkers dat Italie te bieden heeft....een weekje vanuit 2 4-sterrenhotels....het is georganiseerd door een reisbureau in Sint-Truiden de Blauwe vogel.

Laat snel wat weten....het is een groepsreis maar vind het altijd leuker als er van hieruit al een klik is met mensen...

Ik ben zelf een vlotte spontane 40 plus genietster....leeftijd maakt niet uit wel liefst niet jonger dan 30 en niet ouder dan 60 voor mij persoonlijk is altijd leuker met leeftijdsgenoten maar zeker geen must...het is je ingesteldheid....tot gauw i hope ....groetjes uit Haspengouw

Hier een reactie van een Nederlandse man.....

Ik ben wel toe aan een heerlijke ontspannen en relaxte vakantie, ik ben single en vind reizen met zn tweeën, in een groep, veel gezelliger. Zuid-Italie is voor mij nog onbekend gebied, Noord-Italie ben ik al vaker geweest.

Zou je mij de link toe willen sturen van de reis? Dan kan ik kijken of de reis me aanspreekt.

Alvast bedankt,

hoi leukedame, MOET het die groepsreis zijn of sta je ook open voor een reisje met 4pers ergens anders in Italië (2plekken, 9dagen)? groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan