Nog wat informatie over mij, zodat jullie weten wat jullie je eventueel in huis halen!
Ik ben 21 jaar en kom uit de buurt van Maastricht. Ik studeer International Tourism and Travel Industry op de NHTV in Breda.
Ik ga 5 maanden stage lopen in Buenos Aires bij SayHueque, een travel agency. Daar ga ik op verschillende afdelingen werken, zoals Sales, reservation en marketing.
Na de stage ga ik nog een paar weken reizen door Argentinië, Chili, Peru en Bolivia.
Ik ben een spontaan en gezellig type. Ik hou van sporten en dansen is mijn grote passie. Zuid-Amerika is voor mij dus een paradijsje!!
Reizen is ook een passie van me en ik wil nog veel van de wereld zien.
Ik hou van uitgaan, dansen, terrasje pikken, dagjes uit, lezen en films kijken.
Ik ben erg flexibel, kan het met de meeste mensen wel vinden en heb een vrolijk karakter.
Ik ben voor veel dingen in en wil vooral de Argentijnse cultuur goed leren kennen en veel van de omgeving zien.
Ik zoek een gezellig huisgenootje, die net als mij van uitgaan houdt, maar een avondje gezellig thuis of op het terras ook leuk vindt.
Ik heb met weinig dingen echt problemen, zolang het appartement maar schoon blijft en er geen rare, illigale dingen gebeuren
Wie wil met mij een mooi appartementje delen in Recoleta of Palerma in bovengenoemde periode!??