Iemand tss 28-38j die mee wil naar Zuid Afrika???

Status
Niet open voor verdere reacties.

soohappie

Member
Hey iedereen,

ik bedoelde in mijn titel dus iemand tussen de 28 en 38 jaar, maar weet niet hoe ik het achteraf kan aanpassen... Snorry :-)

ik zou zo graag mijn droom willen waarmaken om naar Z-A te gaan... Wil en kan er mij iemand hiermee "helpen"?
Ik zou graag gaan van ongeveer 2juli tem 4augustus, zo'n 5 weken dus. Vermits ik daar familie heb, zou ik graag zeker 1,5 week bij hun in Stellenbosch willen verblijven. Van daaruit kunnen we al allerlei uitstappen doen alleen of met mijn familie erbij.
Na die tijd, zou ik zo'n 3weken willen doortrekken tot aan vb Johannesburg of verder, naar gelang wat mogelijk is en wat niet of wat ons eigen wensen zijn natuurlijk.

Iets over mezelf: 27j vrouwelijk en woonachtig in Gent. Ik reis zeeeeeer graag en liefst zoveel mogelijk!! Het is eerder een passie, iets wat mij drijft. Wat mij interesseert op reis is echt vanalles: cultuur, zon, natuur, de plaatselijke bevolking,....... Zolang er maar onderling duidelijke afspraken zijn. Ikzelf ben een zeer open en direct iemand, en zou graag ook een open en eerlijk iemand willen mee hebben. Ook graag iemand met toch al wat ervaring op reisvlak, iemand realistisch en down to earth.
Man of vrouw maakt mij niet uit, zolang we maar dikke fun hebben en elke dag mogen genieten van al hetgeen we mogen/kunnen meemaken.

Voor de rest weet ik niet zo goed wat ik hier nog moet schrijven?
Dus stel maar zoveel mogelijk vragen hé ;-)

XXXXXXXXX

Bijlagen

• aaaa.webp
    aaaa.webp
    125.7 KB · Weergaven: 28
  • aaaaa2.webp
    aaaaa2.webp
    52.4 KB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug