IJsland of Azoren middden september

• Onderwerp starter Onderwerp starter Elia
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Elia

New Member
Hey mede-reizigers,

Wie heeft er zin om mee naar IJsland of de Azoren te gaan tussen 8 en 20 september? Omdat beide eilanden me aanspreken heb ik nog niet echt een keuze kunnen maken. Ze zijn allebei zo mooi... Ik had gedacht om er een low-cost reis van te maken met de tent of airbnb. Misschien een beetje info over mezelf: mijn naam is Elke en ben student in Gent. Ben bijna 19 jaar en zoek ook iemand rond deze leeftijd (max. 30 jaar). Op reis ben ik vooral op zoek naar gezelligheid, natuurschoon, ontspanning en plezier! Wie heeft er zin om mee te gaan?? Laat het me weten :)

Groetjes,
Elke

Laatst bewerkt:
Hallo,

Klinkt allemaal heel aantrekkelijk.
Low cost check
Eilanden check
Tussen 8 en 20 sep check
In een tentje check

Misschien ben je wel nog iet wat jong, maar lijkt me wel leuk om zo een reisje te plannen!

Hoi Elke,

Ik ben zelf ook op zoek naar een backpack vakantie in september (het plan Griekenland was al eens opgekomen- daar heb je bijvoorbeeld de mogelijkheid om te eilandhoppen aan de eilandjes rond Athene en dan verder langs de kust door te trekken). Ijsland spreekt natuurlijk ook enorm aan kwa natuur en avontuur ;).
Leeftijd: 26 M -voor de periode dat zou moeten lukken. Ben vorig jaar ook gaan backpacken in Kroatië met een groepje en dat is altijd een unieke ervaring.

De Azoren spreken mij ook wel aan.

Laat maar weten indien je nog reismaatjes zoekt/je eens wilt af spreken om de reisplannen te bespreken ;).

Groetjes,

BP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan