IJsland September (Extreme Sports)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Den parkour fyren

New Member
Ik zoek iemand van tussen de 18 en de 28 jaren jong, die zin heeft aan 2.5 weken extreme sports in IJsland. Ik heb dit voor mezelf al geboekt maar kwam er via een Facebook berichtje van iemand achter dat dit helemaal niet alleen hoeft. Als je angstig bent ben je niet geschikt trouwens, want betreft een sports vakantie met sporten als urbex, freerunning, rotsklimmen en cliffdiven. Nu hoef je natuurlijk niet alles te doen wat ik ga doen maar aan veel locaties zul je weinig hebben als je geen zin hebt om de activiteiten uit te voeren. Met enkele lokale atleten heb ik ook al activiteiten gepland, gezien ik toen ik dit boekte niet gedacht had aan met meerdere mensen op pad gaan. En ik ook niet graag alleen ben.

Ik ben zelf een jongen van 24 en ga er heen met eigen auto van 26 Augustus tot en met 16 September. Indien je geïnteresseerd bent om mee te gaan, graag voor dat je een reactie plaatst even wat kennis opdoen van de prijzen in IJsland, gezien het niet de allergoedkoopste reisbestemming is. Maar wel een land dat je minstens een keer in je leven gezien moet hebben.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan