Hoi,
Ik ben Mark, 29 jaar. Wonend in de buurt van Utrecht.
De reden voor deze advertentie is dat ik al jaren droom van IJsland.
Dit jaar wil ik dat gaan verwezenlijken.
Mijn idee is om daar een 4x4 auto te huren, daarmee op het gemak het hele eiland rond te rijden.
Voor de rest wil ik het goedkoop houden door vrij te kamperen, met prachtig uitzicht op de bergen, vlaktes en meren.
Veel uitstappen om te wandelen en bezienswaardigheden te bekijken.
Nu ben ik op zoek naar 1 a 2 reis maatjes om o.a de kosten van de huur auto te drukken.
Ook vind ik het leuk om nieuwe mensen te leren kennen tijden een intensieve 3 weekse tocht door een prachtig landschap.
Ik ben op zoek naar een man(en) of vrouw(en) tussen de 25 en 35 jaar
Rijbewijs is niet noodzakelijk
Het gaat om de periode 14 augustus tot 4 september (3 weken)
Spreekt je het bovenstaande aan, stuur me een berichtje en dan gaan we kijken of we het samen kunnen verwezenlijken. Uiteraard sta ik open voor andere ideeen en suggesties met betrekking tot IJsland.
Ik ben Mark, 29 jaar. Wonend in de buurt van Utrecht.
De reden voor deze advertentie is dat ik al jaren droom van IJsland.
Dit jaar wil ik dat gaan verwezenlijken.
Mijn idee is om daar een 4x4 auto te huren, daarmee op het gemak het hele eiland rond te rijden.
Voor de rest wil ik het goedkoop houden door vrij te kamperen, met prachtig uitzicht op de bergen, vlaktes en meren.
Veel uitstappen om te wandelen en bezienswaardigheden te bekijken.
Nu ben ik op zoek naar 1 a 2 reis maatjes om o.a de kosten van de huur auto te drukken.
Ook vind ik het leuk om nieuwe mensen te leren kennen tijden een intensieve 3 weekse tocht door een prachtig landschap.
Ik ben op zoek naar een man(en) of vrouw(en) tussen de 25 en 35 jaar
Rijbewijs is niet noodzakelijk
Het gaat om de periode 14 augustus tot 4 september (3 weken)
Spreekt je het bovenstaande aan, stuur me een berichtje en dan gaan we kijken of we het samen kunnen verwezenlijken. Uiteraard sta ik open voor andere ideeen en suggesties met betrekking tot IJsland.
Laatst bewerkt: