in de aanbieding: gezellige, goedlachse reispartner

Status
Niet open voor verdere reacties.

reismaatje

New Member
Hallo iedereen

Ik maak dit profiel onderhet motto: WIE NIET WAAGT, NIET WINT. Ik ben een 41-jarige vrouw uit het Antwerpse. Als alleenstaande mama van 2 kinderen heb ik het niet al te breed. Eén van mijn hobby's is reizen...en laat dat nu toch wel een grote hap uit mijn budget nemen. Ik maak er een zaak van om minstens 1x per jaar met mijn kids op reis te gaan om ook hen die reismicrobe mee te geven. Maar mijn honger naar ontdekken van nieuwe culturen, verborgen plekjes is hiermee niet gestild. Ik bied me dus aan als reispartner, maar ik kan de geen financiële bijdrage leveren. Ik ben zeker niet geïnteresseerd in wederdienst op seksueel vlak.
Als je interesse hebt, mag je me een privébericht sturen.

Ik ben nu wel heel benieuwd wat er op me afkomt!

Laatst bewerkt:
Hallo,

Hier een single vrouw uit Antwerpen.

Als je schrijft dat je geen financiële bijdrage kan leveren, weet ik wat er op je zal afkomen : sommige mannen gebruiken deze site ipv een datingsite. Zij zoeken (expliciet) een vrouwelijke reispartner, waarvan zij alle reiskosten op zich nemen, uiteraard tegen een tegenprestatie. Ik heb deze zoekertjes al regelmatig ontvangen.
Dit is niet echt wat ik zoek, maar misschien kun jij je daar in vinden ?

Alvast succes ...

Hallo,

Hier een single vrouw uit Antwerpen.

Als je schrijft dat je geen financiële bijdrage kan leveren, weet ik wat er op je zal afkomen : sommige mannen gebruiken deze site ipv een datingsite. Zij zoeken (expliciet) een vrouwelijke reispartner, waarvan zij alle reiskosten op zich nemen, uiteraard tegen een tegenprestatie. Ik heb deze zoekertjes al regelmatig ontvangen.
Dit is niet echt wat ik zoek, maar misschien kun jij je daar in vinden ?

Alvast succes ...
Dag Aramisa, daar heb ik nog niet bij stilgestaan. Ik ga mijn tekst aanpassen om toch duidelijk te maken dat ik daar niet in geïnteresseerd ben.

Ik ben het ééns met wat @aramisa zegt. Dus let op! En maak goede afspraken voor je vertrekt!

Ter info: er staan hier zowel van mannen als van vrouwen van die berichten, de meerderheid zijn wel mannen.
Ze doen niets verkeerd dus ik kan er weinig aan doen, maar ik haal ze er zo uit.
Bepaalde namen ken ik al vanbuiten. Soms zie je wat voorbij komen... :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan