In de herfstvakantie naar Londen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Interrailer

New Member
Londen, de metropool van Europa met st. James' park, trafalgar square en zovoorts. Vaak over nagedacht, maar reiswens nooit verwezenlijkt. Kort samengevat de plannen: Een korte periode van een week er met de trein naar toe, de beroemde bezienswaardigheden bekijken, het centrum verkennen, wat van de andere wijken gaan zien, veel met de underground en overground mee, 's avonds nog wat gaan stappen, interactie met de londenaren. De accommodatie wordt een overnachtingsplek met een interne bar waar veel toeristen elkaar onmoeten en daar komen veel scandinaviers en andere engelstalige toeristen uit usa, can, nz, aus etc. De bar staat er om bekend dat men ook komt om met elkaar te praten en eventueel met elkaar te gaan. Let er wel op dat de pubs in Engeland voor twaalven al sluiten. Ik heb op het moment geen maatje die met me mee kan gaan, maar een weekje Londen moet iedereen toch wel leuk vinden en dan moet een maatje toch wel te vinden zijn? Kom je uit Vlaanderen dan pakt het nog beter voor je uit, want de Eurostar vertrekt uit Brussel. Geen opgejaagdheid met inchecken, bagage en de weg vinden vanaf de luchthaven, want de trein stopt op saint pancras dat vrijwel in het toeristisch centrum ligt. Ik ben een jongen van 28 jaar, zeer reislustig en houd van veel gein en plezier, maar ik heb verder geen bijbedoelingen. Ik hoop dat jij die ook niet hebt, het voornaamste is dat we plezier hebben in Londen en je zit zeker niet aan me vast. Doel blijft vrijblijvend Londen verkennen en mij helpen met foto's maken ^_^ Met welke enthousiaste m/v mag ik dit plezier delen? Vetrek data eind oktober/begin november. en ps. stuur liever een e-mail.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan