Mitje
New Member
Dag reizigers,
Ik ben Marijke, 52j (53 in sep), uit Turnhout, provincie Antwerpen, België.
Ik zou heel graag nog veel willen zien en mijn voorkeur voor 2026 gaat
nu uit naar Indonesië/Bali/Java. Qua duur zou ik opteren voor minstens 1 maand.
Het is ver vliegen en dan kan je beter ineens wat langer blijven.
Ik heb in mijn jongere jaren veel in Europa gereisd met de rugzak,
alsook India/Nepal gedaan in 1996
Pijnklachten hebben daarna mijn reisplannen fameus gedwarsboomd.
Nu wil ik resoluut voor mezelf kiezen. De pijnen zijn er nog steeds (wel onder controle),
maar ik wil ze niet langer mijn leven laten bepalen.
Ik ben zelf al zaken aan het opzoeken (juni/juli zouden de beste maanden zijn).
Ook de app Stippl ben ik hier al ergens tegengekomen.
Kan iemand mij helpen met meer tips /tricks voor het plannen van zo'n reis?
Heeft iemand ervaring met het te besteden budget?
Zelf plannen lijkt me leuker, omdat je dan ook de voorpret hebt
Een vrouwelijke reisgenote is zeker welkom en bespreekbaar.
Alvast bedankt en een heerlijke vakantie gewenst deze zomer!
Marijke
Ik ben Marijke, 52j (53 in sep), uit Turnhout, provincie Antwerpen, België.
Ik zou heel graag nog veel willen zien en mijn voorkeur voor 2026 gaat
nu uit naar Indonesië/Bali/Java. Qua duur zou ik opteren voor minstens 1 maand.
Het is ver vliegen en dan kan je beter ineens wat langer blijven.
Ik heb in mijn jongere jaren veel in Europa gereisd met de rugzak,
alsook India/Nepal gedaan in 1996
Pijnklachten hebben daarna mijn reisplannen fameus gedwarsboomd.
Nu wil ik resoluut voor mezelf kiezen. De pijnen zijn er nog steeds (wel onder controle),
maar ik wil ze niet langer mijn leven laten bepalen.
Ik ben zelf al zaken aan het opzoeken (juni/juli zouden de beste maanden zijn).
Ook de app Stippl ben ik hier al ergens tegengekomen.
Kan iemand mij helpen met meer tips /tricks voor het plannen van zo'n reis?
Heeft iemand ervaring met het te besteden budget?
Zelf plannen lijkt me leuker, omdat je dan ook de voorpret hebt
Een vrouwelijke reisgenote is zeker welkom en bespreekbaar.
Alvast bedankt en een heerlijke vakantie gewenst deze zomer!
Marijke